Geen geluid uit Firefox, wel uit andere browsers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mousey92
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-06 10:59
Ik gebruik voor mijn werk een andere browser dan privé (werk en privé gescheiden houden enzo), maar sinds vanochtend krijg ik geen geluid meer uit Firefox. Youtube video's afspelen is volledig geluidsloos. Dezelfde video afspelen in Chrome en zelfs Edge gaat prima. Firefox wordt zelfs niet getoond in de Windows geluidsmixer

Wat ik al heb geprobeerd:
  • Windows + Firefox updates
  • Firefox herinstalleren
  • Windows troubleshooter op geluidsinstellingen
  • Firefox zonder extensies
Iemand een idee hoe dit zou komen, en liever nog, hoe ik het kan oplossen?

P.S. Ik gebruik EarTrumpet voor het managen van de verschillende geluidsapparaten, maar kan me niet voorstellen dat dat invloed heeft op het wel of niet werken van een applicatie.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
bij volumemixer firefox stiller gezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mousey92
Firefox wordt zelfs niet getoond in de Windows geluidsmixer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Reboot van Windows gedaan? Vast wel, maar ik vraag het toch maar even :P

Ik weet niet wat EarTrumpet precies doet, maar zoiets kan ik me wel voorstellen. Je noemt verschillende afspeelapparaten: misschien denkbaar dat Firefox nog gebruik denkt te maken van nu niet actieve speakers / koptelefoon. Als je recent andere afspeelapparaten hebt gebruikt, probeer die weer even in te steken.

Verder lijk je alles al te hebben gedaan, behalve kijken naar nieuwere of oudere (!) geluid-drivers.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mousey92
Reboot inderdaad al meerdere keren geprobeerd.

Wonderbaarlijk genoeg doet alles het opeens? Zal wel een Windows rariteitje zijn...

EarTrumpet is een geweldig stukje software als je meerdere audio outputs heb. Ik heb bijv. speakers aangesloten via mn monitor omdat ik mn monitor ook met mn laptop gebruik, en een headset, en Windows is niet altijd even slim betreft welke audio uit welk apparaat moet komen. Met EarTrumpet kun je makkelijker zien welke applicatie naar welk apparaat audio stuurt, en dat ook makkelijk omwisselen.