Locatie achterhalen bij online oplichter

Pagina: 1
Acties:
  • 472 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvisa
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 12-04-2022
Hallo Tweakers,

Na herhaaldelijk waarschuwen bij een online datingcontact van mijn moeder is ze er toch ingetrapt en heeft ze geld overgemaakt. Ze was zelfs bezig om geld te lenen bij familie en zo zijn we er achter gekomen. Ze is gebroken, voelt zich verraden, liefde weg, geld weg.

Aangifte is gedaan. Nu zitten we nog met een brandende vraag. Waar komt de beste man vandaan. Of hebben we te veel “Kees van de Spek” gekeken? Ik hoop dat die informatie haar helpt dit af te sluiten en een plekje te geven.

Ik heb online gekeken om het Ip adres te achterhalen, maar wordt hier nog niet veel wijzer van. Ze heeft het gesprek nog lopen met de beste meneer in de hoop dat het geld nog terug gehaald kan worden door de bank en hij geen argwaan heeft.

Is het mogelijk een foto of link te sturen, zodat zijn locatie wordt achterhaald? Is er iemand die ons daarbij wilt helpen? We hebben ook ontvangen mails, misschien is daar ook wat uit op te maken?

Alvast bedankt!

Mvg. Elvisa
knip

[ Voor 15% gewijzigd door MisteRMeesteR op 30-03-2022 10:07 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je weet ook niet of dat zijn echte foto is, of heeft ze met hem gevideochat?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvisa
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 12-04-2022
Dit is niet zijn echte foto nee. Zal ik hem anders offline halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:05

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Dag @Elvisa, GoT is niet de plek voor een online-heksenjacht en ik heb dit topic daarom ook op slot gedaan.

www.google.nl

Dit topic is gesloten.