Subwoofer rel q200e trillend geluid

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codGmer
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-10-2023
Hallo,

Ik heb pas geleden de rel q200e subwoofer gekocht. Als ik deze een beetje opengooi op de helft bijvoorbeeld krijg ik een lelijke geluid uit de kist alsof er iets trilt. Ik heb de woofer eruit gehaald en nagekeken, ik zag niks bijzonders en heb alle schroeven aangedraaid. Het lijkt aan de achterkant erger te zijn.

Verder heb ik nog de cone een beetje ingedrukt om te checken of hij slecht is maar die beweegt soepel.

Hier een link naar naar de video:
YouTube: subwoofer rattle

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:45
Heel simpel denkend.
Is het niet iets op de tafel (of de tafel zelf) wat het geluid maakt.
aangezien de kast ook wel wat trilling door zal geven aan de tafel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codGmer
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-10-2023
Nylato schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 07:43:
Heel simpel denkend.
Is het niet iets op de tafel (of de tafel zelf) wat het geluid maakt.
aangezien de kast ook wel wat trilling door zal geven aan de tafel
Helaas niet, als ik hem optil en afspeel blijft het geluid. En het lijkt echt uit de kist zelf te komen.

[ Voor 6% gewijzigd door codGmer op 30-03-2022 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:45
Enige wat ik dan kan bedenken is dat dit draadje tegen het trillende gedeelte komt als die harder staat en meer begint te trillen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kXT5H31B2YPZ7atKBgReMaKVty4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fCh2q770VUKQ8skvAbCgoKs8.png?f=user_large
ik had dit ook met een subje. dit kabeltjes was toen veel langer dan nu op de afbeelding. Maar heb ik slechts 1 keer meegemaakt.

Maar zou hem er eens uit de kist halen en dan aanzetten. Kijken of dan nog is. Dan kun je het geluid misschien beter plaatsen