cd/dvd probleem

Pagina: 1
Acties:

• pixel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Hallo,

Ik heb (weer) een probleem met mijn pc. Als ik in mijn brander een dvd doe dan wordt deze niet afgelezen. ik heb een teac W516EK gekocht. er staat op de doos dat het een 16*10*40 is. hij zou dan toch dvd's moeten lezen met 10 keer? doe ik iets verkeer. hij staat op de tweede harddisk poort op mijn moederbord. Wat doe ik fout. het branden van cd gaat wel goed trouwens en lekker vlot! :)

brabrabrabra...

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 12:27

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Die 10 slaat op de snelheid waarmee de CD-BRANDER (niet DVD) rewrite-cd's kan branden.......

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Op vrijdag 24 augustus 2001 08:48 schreef McBoldy het volgende:
Die 10 slaat op de snelheid waarmee de CD-BRANDER (niet DVD) rewrite-cd's kan branden.......
Even aanvullen.

16x is de maximale snelheid waarop je brander een CDR kan branden.
10x is dus max REWRITE-snelheid
40x is de maximale leessnelheid van CD's.

Je kan met je brander dus geen DVD's lezen, tenzij je zon CDR/DVD-apperaat hebt.
Als je brander DVD ondersteunt, dan zou je ergens op je brander een DVD-logo moeten kunnen vinden.

-

• pixel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
aha dat verklaart dus het een en ander. Dus ik moet dan ook nog een dvd speler erbij kopen. Welke is een goede als ik zo op het forum lees is de pioneer een van jullie favorieten.

brabrabrabra...

Verwijderd

Volgens mij staat al die onzin die pixel vraagt gewoon op het internet en in zijn HANDLEIDINGEN!

volgorde:
Zoek in je ahandleidingen
Zoek op het internet
Zoek via the GoT search
Vraag het GoT

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:59
De pioneer zijn vooral onze favorieten denk ik doordat ze makkelijk regio-vrij te maken zijn. Er is geloof ik zelfs een pioneer DVD die regio vrij te maken is door het simpelweg verwijderen van een jumper.

Regio vrij houdt in dat je ook geimporteerde DVD's kan afspelen, wat als voordeel heeft dat de DVD's in de US een stuk goedkoper zijn dan hiero in nederland (en ze zijn ook een stuk nieuwer meestal).

ow, en Masta-T als je niets anders kan dan irritante antwoorden geven, klik dan gewoon NIET op reply in zo'n thread ?!?! Is dat zo moeilijk? Scheelt je weer tijd ook.
Pagina: 1