Ik zoek een?
Wireless headset, voornamelijk voor videobellen. De audiokwaliteit is dus niet van het allergrootste belang. Ik heb wel een vrij specifiek setje vereisten:
- Moet sidetone hebben
- Moet over-ear zijn
- Geen uitgesproken gamer-look, hij wordt voornamelijk in professionele context gebruikt
Verder heb ik nog wel wensen, maar deze zijn niet vereist
- Opladen via USB-C is fijn
- Connectiviteit verloopt liefst via standaard bluetooth (liefst geen proprietary wireless standaarden)
- Liefst inclusief boommic, als het even kan draait hij ook weg of is hij afneembaar
Wat is je budget?
Als er iets beschikbaar is voor 50 euro, perfect, maar ik ben ook wel bereid om tot 120 euro te gaan.
Wat heb je zelf al gevonden?
- JBL Quantum 350 Wireless
- Corsair HS70 Bluetooth
- Steelseries Arctis 1 Wireless
- Microsoft Xbox Wireless Headset
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb dus al wel enkele interessante modellen gevonden, maar als jullie nog aanraders hebben, hoor ik ze graag.
Wireless headset, voornamelijk voor videobellen. De audiokwaliteit is dus niet van het allergrootste belang. Ik heb wel een vrij specifiek setje vereisten:
- Moet sidetone hebben
- Moet over-ear zijn
- Geen uitgesproken gamer-look, hij wordt voornamelijk in professionele context gebruikt
Verder heb ik nog wel wensen, maar deze zijn niet vereist
- Opladen via USB-C is fijn
- Connectiviteit verloopt liefst via standaard bluetooth (liefst geen proprietary wireless standaarden)
- Liefst inclusief boommic, als het even kan draait hij ook weg of is hij afneembaar
Wat is je budget?
Als er iets beschikbaar is voor 50 euro, perfect, maar ik ben ook wel bereid om tot 120 euro te gaan.
Wat heb je zelf al gevonden?
- JBL Quantum 350 Wireless
- Corsair HS70 Bluetooth
- Steelseries Arctis 1 Wireless
- Microsoft Xbox Wireless Headset
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb dus al wel enkele interessante modellen gevonden, maar als jullie nog aanraders hebben, hoor ik ze graag.
[ Voor 4% gewijzigd door vix-ducis op 29-03-2022 23:51 ]