Toon posts:

Kenwood 72X TRUE X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand deze speler uit ervaring?
Het lijkt me op zich een interessante speler, alleen ik wil iets meer weten over de kwaliteit van het apparaatje.

Verwijderd

Jah, ik heb hem al een tijdje. Supersnel ding. Maar als ik nu moest beslissen had ik voor die prijs toch een mooie DVD speler gekocht:?

Verwijderd

Ik heb de 52x TRUE X gehad en ook snel weer teruggebracht. Hij leest originele cd's namelijk behoorlijk snel, maar gekopieerde cd's deed ie op minder dan 10x...
Ik vond het errug jammer want hij klinkt veelbelovend...

L8er
ViL

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-04 09:04

MRic3

Of praat ik weer poep?

En ik heb ergens ooit gelezen dat ie een beetje problemen had met re writable CD's... maar ik heb er geen ervaringen mee.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

gebruik de search maar eens, er zijn gebruikers die problemen ondervinden met de audio-rip kwaliteit en met langzaam of slecht lezende CD-R/CD-RW's...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Defectiv
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09-2012
Kennis van mij heeft em ook gehad, problemen met re-writables en sommige merken cd-r's.

Techniek klinkt interessant, maar na zijn ervaring zou ik em niet meer kopen.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-04 18:23
Zou voor dat geld een Plextor 40x SCSI kopen, is dan misschien iets langzamer (ript hier nog steeds erg snel), maar leest wel alles.

Flickr | Lego collectie

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
Op vrijdag 24 augustus 2001 09:27 schreef TAG_Speedy het volgende:
Zou voor dat geld een Plextor 40x SCSI kopen, is dan misschien iets langzamer (ript hier nog steeds erg snel), maar leest wel alles.
Mja, maar dan heb je ook een SCSI controller nodig.

Ik heb ook lang nagedacht om een Kenwood 72x te kopen, maar toen kostte hij fl 325,- tegenover fl 110,- voor de AOpen 52x die ik nu heb. Hij zal wel minder lawaai maken, maar voor dat geld heb ik wel wat over.

Ik las naderhand ook dat hij problemen had met bepaalde disks. Dat heeft mijn AOpen lekker niet! :)

Verwijderd

Dat heeft de 72 ook niet na een firmware upgrade. Hij is super! snel en geluidsloos.... Hij kost wat, maar dan heb je ook wat..

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-04 20:19

star-saber

Ryzen

ik had er een

die is verleden jaar october overleden en kon nie meer gemaakt worden.

maar ongeruild voor een pakketje XP.

Verwijderd

De mijne was ook stuk, en viel buiten de garantie. Door enorme mazzel en goede afhandeling van kenwood heb ik een gloednieuwe weergekregen!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 08:04 schreef Lucas8 het volgende:
Dat heeft de 72 ook niet na een firmware upgrade. Hij is super! snel en geluidsloos.... Hij kost wat, maar dan heb je ook wat..
kan je me een linkje geven waar deze firmware te vinden is ? mijne doet het perfekt alleen met slechte cds wil
ie weleens moeilijk doen.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Kan hem niet eenz meer vinden in de pricewatch :?

Verwijderd

http://www.kenwoodtech.com/tech_support.html

maar dit is er eentje van 2000, toen had ik hem al maar ik dacht dat er wel een nieuwe zou zijn.
Pagina: 1