Prepaid Plus Artikelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hey Tweakers,

Misschien moet dit in het plus-topic, maar wat mij opvalt: er zijn veel meer reacties op Plus-artikelen aan het begin van de maand, dan aan het einde.

Dit komt natuurlijk door de niet-geabonneerden, zoals ik, die aan het begin van de maand wat artikelen uitzoeken, maar al snel is ons tegoed op.

Ik heb wel eens een keer een abonnement genomen en meteen gecanceld, omdat ik per se een artikel van @arnoudwokke wilde lezen (Arnoud, inmiddels kun je twee bier namens mij drinken!). Maar ik heb helemaal geen zin in abbonnementen, maar ik zie wel artikelen die mijn interesse hebben.

De oplossing: tegoed. In plaats van een "maand lang alles lezen", zou ik voor eenzelfde bedrag liever, pak-em-beet, een tegoed van 10 artikelen kopen. Prepaid zeg maar. Dan zou ik ws. ook nog eens her en der een artikel aan het einde van de maand lezen (en interacteren).

Als ik dan een artikel koop, vind ik het prima dat ik daar voor de lengte van een maand toegang toe heb en daarna weer een credit zou moeten uitgeven.

Op die manier kan ik wel losse artikelen kopen, met gerust hart dat ik niks van bvb. Arnoud hoeft te missen, maar niet volle prijs betaal voor toevallig dat ene artikel.

Het is maar een ideetje.

Groet,
Keypunchie

[ Voor 6% gewijzigd door Keypunchie op 29-03-2022 17:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 11:39

arnoudwokke

Redacteur
* arnoudwokke trekt een biertje open op kosten van @Keypunchie :9B

Uiteraard een tag voor @jelle., die hier over gaat (en niet ik)

Nu moet ik wel eerlijk zeggen: ik heb onlangs al een idee bij Jelle neergelegd voor iets dat hier een beetje op lijkt, namelijk Monthly Access Payment. Die gast kan het beter opschrijven dan ik, dus hier een citaat
For a fixed rate, one slightly higher than a subscription, a reader could pay and get one month of unlimited access to the publisher with absolutely no commitment following that period.
Het is, zo betoogt hij, de digitale versie van een los tijdschrift in de winkel kopen. Het idee is dat er veel mensen zijn zoals jij - die dus wel interesse hebben in artikelen, maar die niet vast willen zitten aan een abonnement. En het idee is dus dat je voor een bedrag een maand toegang tot alle artikelen koopt en dan stopt het automatisch.

Ik vind jouw idee van prepaid-artikelen ook een leuke invulling van ditzelfde principe, maar ergens vind ik het aanlokkelijk dat er een 'all you can eat'-optie is, in plaats van dat elke klik je 'iets' kost (een credit dus). Hoe het ook zij, ik denk dat er echt een groep is die géén vast abo wil, maar wel wil lezen en een optie daarvoor zou ik dus heel logisch vinden.

Als je dat dus ook vindt, laat vooral je steun horen. Hopelijk kan Jelle uitleggen waarom dit op Tweakers wel of niet een goed idee is :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
For what it's worth: Blendle is met precies dit idee begonnen, en is na een aantal jaar overgestapt op een maandelijks abonnement, omdat prepaid-per-artikel-betalen simpelweg niet rendabel te maken was voor hun. Daarmee niet gezegd dat het totaal niet te doen is, maar het is wel een teken aan de wand als hét voorbeeld van deze aanpak (want ik kan geen andere grote voorbeelden bedenken) er zelf op teruggekomen is.

For what it's worth 2: zelf ben ik ook veel meer fan van @arnoudwokke's voorgestelde 'één maand voor ietsje meer'-idee. Dan kan ik voor een paar euro lezen wat ik wil, en dan weer gewoon een tijd niet betalen. Ik heb ook al een paar keer overwogen om een abonnement af te sluiten en die direct weer te cancelen, omdat ik niet heel erg een lange-artikel-lezer ben, maar dat vind ik toch teveel gedoe.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik zou het denk ik ook niet zo gek vinden.. alleen tja wat moet je dan gaan rekenen per artikel?
* SMSfreakie wil ook geen abonnement er voor afsluiten..

[ Voor 24% gewijzigd door SMSfreakie op 29-03-2022 20:47 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogarts
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 23-04-2022
Als je dit wil gaan introduceren, houd dan ook gelijk rekening met de al sinds het begin openstaande vraag voor een enkele jaar-betaling ipv maandelijkse betaling.

Deze kan je ook perfect invullen door er gewoon geen abbo van te maken maar gewoon toe te staan dat iemand voor 12 maanden vooruit "tegoed" koopt. Op die manier voorkom je de sluipende kleine bedragen per maand betalingen die men vergeet (en die bij een aantal mensen het grote probleem met de abbo's zijn)t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik vindt het wel een goed idee :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Niet online
Een MAP is bij Tweakers al mogelijk, je moet alleen door een paar hoepeltjes springen. Een maandelijks betaald abonnement afsluiten en dan meteen opzeggen.

En dan krijg je ook nog spam mailtjes er achter aan.

Zou absoluut aantrekkelijker zijn als het een 1-klik ding is.

Dat gezegd hebbende: ik pleit echt meer voor een strippenkaart model.

Wat bij beide modellen trouwens echt tof zou zijn, en het echt een community ding maakt, is als je ook makkelijk andere gebruikers artikelen cadeau kan doen. Heeft iemand een toffe review geschreven, prettige reacties gedaan, of een cool project in het forum, dan is het leuk om die te kunnen waarderen met bvb. een MAP of extra artikelen op de strippenkaart.

Bijkomend commercieel voordeel: zo kun je de ‘wel-betalers’ de ‘niet-betalers’ ten gelde laten maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Keypunchie op 30-03-2022 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:28
Keypunchie schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:01:
Een MAP is bij Tweakers al mogelijk, je moet alleen door een paar hoepeltjes springen. Een maandelijks betaald abonnement afsluiten en dan meteen opzeggen.

En dan krijg je ook nog spam mailtjes er achter aan.

Zou absoluut aantrekkelijker zijn als het een 1-klik ding is.

Dat gezegd hebbende: ik pleit echt meer voor een strippenkaart model.

Wat bij beide modellen trouwens echt tof zou zijn, en het echt een community ding maakt, is als je ook makkelijk andere gebruikers artikelen cadeau kan doen. Heeft iemand een toffe review geschreven, prettige reacties gedaan, of een cool project in het forum, dan is het leuk om die te kunnen waarderen met bvb. een MAP of extra artikelen op de strippenkaart.

Bijkomend commercieel voordeel: zo kun je de ‘wel-betalers’ de ‘niet-betalers’ ten gelde laten maken.
Het idee klinkt goed, ( zelf als gebruiker zou ik hier voor open staan )

Probleem alleen dan is dat heel veel monthly users overstappen naar pay per view. Ofwel levert veel minder op. ( of ze moeten best veel vragen per view )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonnieKo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 02-10 15:13
Het strippenkaartmodel is zeker een idee. Ik zit ook iedere keer te twijfelen of ik wel een abbo moet nemen. Voor 6 euro per maand (goed, 5 en 4 euro bij langere contractduur en een percentage karmakortng) is tot nu toe iets te veel. Zeker met voor mij het huidige aanbod van plus artikelen. Niet dat het slecht is maar ik heb niet bij ieder artikel "Dat moet ik lezen". Niet alles heeft mijn interesse. Van sommige artikelen denk ik: "lees ik wel volgende maand". En dan komt het niet er altijd wat van. Een soort van strippenkaart is voor mij een mogelijke mooie tussenoplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hogarts
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 23-04-2022
@RonnieKo Het is vrij onwaarschijnlijk dat een strippenkaart goedkoper zal zijn dan een maandabbo.
Bij een maandabbo wordt er normaliter al rekening mee gehouden (qua prijsstelling) dat niet iedereen alles leest.
Als je dan ook nog eens een strippenkaart aanbied (naast 3 gratis artikelen) voor een vergelijkbare prijs dan concurreer je alleen maar je abbo weg.

Persoonlijk zou ik verwachten :
- Een normaal abbo 6 euro
- Een eenmalig maandelijks abbo 7 a 8 euro
- Een strippenkaart voor iets van 2 a 3 euro per strip.

Zodat mensen die 5 a 6+ plus artikelen lezen per maand het beste uit zijn bij een normaal abbo.
Bij een strippenkaart tellen de gratis 3 artikelen negatief tegen je, want die drukken de prijs omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonnieKo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 02-10 15:13
@Hogarts Je hebt gelijk dat een strippenkaart echt goedkoper zal zijn. Er zal een "omslagpunt" aanwezig zijn. Maar voor mij hoeft het niet altijd "de goedkoopste oplossing te zijn". Ik wil niet iedere keer aan een abbo vast zitten. Alles is tegenwoordig met een "abbo". Begrijp mij goed, het is een verstandig verdienmodel. Daar is ook niets op tegen. Klanten blijven langer hangen met een abbo dat gewoon doorgaat. Men vergeet het meestal op te zeggen. Het is allemaal vanuit de ondernemer goed te begrijpen dat zo'n model wordt ingezet.

Ik hoop dat ze een optie bieden om inderdaad een soort van strippenkaart of krediet aanbieden waarmee je een bepaald aantal (of dagen) plus-artikelen kan lezen zonder meteen vast te zitten aan een abbo. Een maand abbo openen en meteen weer opzeggen is voor beide partijen meer werk. En ook niet de bedoeling van het hele abbo-systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:39
corporalnl schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:12:
[...]

Het idee klinkt goed, ( zelf als gebruiker zou ik hier voor open staan )

Probleem alleen dan is dat heel veel monthly users overstappen naar pay per view. Ofwel levert veel minder op. ( of ze moeten best veel vragen per view )
Dat is de vraag nog maar.
Ik heb een abonnement om Tweakers te kunnen lezen zonder advertenties en ik nog steeds blij genoeg ben met T om dat te belonen.
Maar misschien behoor ik tot het uitstervend ras dat niet alles perse gratis wil hebben.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:20
of je kunt betalen per artikel. Bijvoorbeeld 0.50 - 1 euro / artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

segil schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 16:24:
of je kunt betalen per artikel. Bijvoorbeeld 0.50 - 1 euro / artikel.
Dat zou willen zeggen dat iedereen nú dus al ~½ maand abo 'gratis' krijgt met drie gratis artikelen?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:20
De vraag is hoeveel je bereid bent te betalen voor een goed geschreven artikel. Ik zou zeggen dat 0.50-1 euro / artikel een aardig bedrag is. Wat zou jij ervoor betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
segil schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 16:30:
De vraag is hoeveel je bereid bent te betalen voor een goed geschreven artikel. Ik zou zeggen dat 0.50-1 euro / artikel een aardig bedrag is. Wat zou jij ervoor betalen?
Hoeveel een artikel waard is, is een heel lastige vraag (en zal ook per artikel flink verschillen), en brengt een andere lastige vraag met zich mee: wat doe je als de lezer het z'n geld niet waard vond?

Bij een 'unlimited' abonnement heb je daar niet echt last van, want als 1 artikel niet naar verwachting was, dan zijn er nog tig andere artikelen om te lezen. Maar als je als lezer 1 euro betaalt voor een specifiek artikel, en dat artikel was om wat voor reden dan ook niet naar wens, dan is de kans groot dat diegene nooit meer een artikel zal kopen als je geen refunds aanbiedt. En als je wel refunds aanbiedt, dan komen er wéér een berg aan uitdagingen bij die je zal moeten oplossen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Niet online
Het voordeel van een strippenkaart is dat je dan "10 voor 5 euro" kan doen en dan middelt het qua kwaliteit wel uit. Als het niet uitmiddelt, ja, dan koop je dus gewoon geen strippenkaart meer, want dan is het niet jouw site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hahn schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 17:38:
[...]

Hoeveel een artikel waard is, is een heel lastige vraag (en zal ook per artikel flink verschillen), en brengt een andere lastige vraag met zich mee: wat doe je als de lezer het z'n geld niet waard vond?

Bij een 'unlimited' abonnement heb je daar niet echt last van, want als 1 artikel niet naar verwachting was, dan zijn er nog tig andere artikelen om te lezen. Maar als je als lezer 1 euro betaalt voor een specifiek artikel, en dat artikel was om wat voor reden dan ook niet naar wens, dan is de kans groot dat diegene nooit meer een artikel zal kopen als je geen refunds aanbiedt. En als je wel refunds aanbiedt, dan komen er wéér een berg aan uitdagingen bij die je zal moeten oplossen :P
DPG geeft de papieren kranten tegenwoordig 'bijna gratis' weg, al moet je dan niet verwachten dat je altijd dezelfde krant krijgt ;)

Misschien dat ze de 'Premium' artikelen hier op Tweakers maar in zo'n zelfde 'aanbiedingsronde' mee moeten gaan nemen?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atthias
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 02-10 10:53
ik ben in ieder geval wel voor moet ik zeggen ook al heb ik zelf een abbo

meer opties is (bijna) altijd beter

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Antonio di
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:38

Antonio di

a mi me dijeron que si

Voor mij is het Simpel. Ik heb vele goed gewaardeerde lange reviews geschreven en op Tweakers gezet.
Helemaal voor NIETS/GRATIS/NOPPES. Tweakers moet bij hun jaarcijfers eens specificeren hoeveel zij verdienen aan advertenties rondom al dit soort reviews.

Die reviews doe ik niet voor de Karma (87% van mij Karma is geplaatste reviews) maar om mijn kennis en ervaring te delen met de lezers.
Wat ik dan als "tegenprestatie" krijg bij Karma, heb ik persoonlijk niets aan.
Het is fijn dat de lezers het waarderen.

Ik begrijp dat Tweakers inkomsten moet zien te generen en ze zijn natuurlijk vrij de gratis toegang tot "plus" artikelen verder te beperken. Ook begrijp ik dat concurreren met Engelse talige sites moeilijk is. Maar voor mij betekent dat, dat ik stop met reviews plaatsen en dan overweeg al mij reviews te verwijderen als ik moet gaan betalen. Jammer, maar dat is wat Tweakers is: Een commercieel bedrijf dat verdient aan mij noeste arbeid om gratis reviews er op te zetten.

Wat ik ook niet begrijp is dat bij Forums geen reclame staat (is daar geen interesse voor van adverteerders). Bij een forum over een bepaald product(groep) zou dat toch ook prima kunnen.

[ Voor 15% gewijzigd door Antonio di op 03-04-2022 19:56 ]

profesión: Lo que se cruza en mi camino y disfrutando de la vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 08:58
Keypunchie schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 17:37:
De oplossing: tegoed. In plaats van een "maand lang alles lezen", zou ik voor eenzelfde bedrag liever, pak-em-beet, een tegoed van 10 artikelen kopen. Prepaid zeg maar. Dan zou ik ws. ook nog eens her en der een artikel aan het einde van de maand lezen (en interacteren).
Allereerst: dankjewel voor het aandragen van dit idee. Zoals hier al door sommigen anderen is opgemerkt, zit er al vooral een uitdaging in de prijsstelling van een dergelijk product (mede door de 3 gratis artikelen die we al aanbieden). Bij Blendle bleek dit model ook niet haalbaar. Daarnaast bestaan onze abonnementen uit meer features dan alleen toegang tot content.

Had je zelf iets in gedachten van wat je zou willen betalen voor een tegoed van bijvoorbeeld 10 artikelen?

De constructie die @arnoudwokke noemt (MAP, Monthly Acces Payment) waarbij je onbeperkt kan lezen, bestaat in feite al - zoals je zelf ook opmerkt. We hebben maandelijks opzegbare abonnementen die wat duurder zijn dan 1- en 2-jarige abonnementen. Na het afsluiten van een abonnement kun je desgewenst de verlenging ervan direct stopzetten in een account, praktisch hetzelfde als een MAP.
Keypunchie schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 09:01:
Dit is inderdaad iets waar wij ook kansen in zien en nader willen onderzoeken.
Will_M schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 18:20:
Misschien dat ze de 'Premium' artikelen hier op Tweakers maar in zo'n zelfde 'aanbiedingsronde' mee moeten gaan nemen?
Bij Tweakers doen we onze eigen marketing, hooguit met inzichten vanuit andere DPG-afdelingen (bijv abonneewerving bij de nieuwsmerken). Dergelijke acties met proefabonnementen zijn we niet van plan gezien de aard van ons product :)
Antonio di schreef op zondag 3 april 2022 @ 19:04:
Die reviews doe ik niet voor de Karma (87% van mij Karma is geplaatste reviews) maar om mijn kennis en ervaring te delen met de lezers.
Wat ik dan als "tegenprestatie" krijg bij Karma, heb ik persoonlijk niets aan.
Het is fijn dat de lezers het waarderen.
Sinds vorig jaar geeft karma ook korting op het abonnement. In jouw geval is dat 25%.
Wat ik ook niet begrijp is dat bij Forums geen reclame staat (is daar geen interesse voor van adverteerders). Bij een forum over een bepaald product(groep) zou dat toch ook prima kunnen.
Daar is een reden voor, zie plan: Forum is vanaf nu vrij van thirdparty-trackingcookies. Op dit moment kunnen we nog geen advertenties tonen die gegarandeerd vrij zijn van trackingcookies (maar er wordt hard aan gewerkt om dit voor elkaar te krijgen voor de hele site).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Ik zou zelf 2-3 euro over hebben voor 10 Plus artikelen. Puur voor het artikel, andere abo features hoef ik niet. Ik ga er van uit dat ik van 1-2 artikelen uit die 10 het artikel vind tegenvallen en spijt heb van mijn "aankoop". Dat ervaar ik nu ook met mijn 3 maandelijkse gratis artikelen.
Je zou ook het aantal gratis artikelen afhankelijk van karma kunnen maken, en de mogelijkheid niet gebruikte gratis artikelen te sparen.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonio di
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:38

Antonio di

a mi me dijeron que si

jelle. schreef op maandag 4 april 2022 @ 17:16:
[...]

Allereerst: dankjewel voor het aandragen van dit idee. Zoals hier al door sommigen anderen is opgemerkt, zit er al vooral een uitdaging in de prijsstelling van een dergelijk product (mede door de 3 gratis artikelen die we al aanbieden). Bij Blendle bleek dit model ook niet haalbaar. Daarnaast bestaan onze abonnementen uit meer features dan alleen toegang tot content.

Had je zelf iets in gedachten van wat je zou willen betalen voor een tegoed van bijvoorbeeld 10 artikelen?

De constructie die @arnoudwokke noemt (MAP, Monthly Acces Payment) waarbij je onbeperkt kan lezen, bestaat in feite al - zoals je zelf ook opmerkt. We hebben maandelijks opzegbare abonnementen die wat duurder zijn dan 1- en 2-jarige abonnementen. Na het afsluiten van een abonnement kun je desgewenst de verlenging ervan direct stopzetten in een account, praktisch hetzelfde als een MAP.

[...]

Dit is inderdaad iets waar wij ook kansen in zien en nader willen onderzoeken.

[...]

Bij Tweakers doen we onze eigen marketing, hooguit met inzichten vanuit andere DPG-afdelingen (bijv abonneewerving bij de nieuwsmerken). Dergelijke acties met proefabonnementen zijn we niet van plan gezien de aard van ons product :)

[...]

Sinds vorig jaar geeft karma ook korting op het abonnement. In jouw geval is dat 25%.

[...]

Daar is een reden voor, zie plan: Forum is vanaf nu vrij van thirdparty-trackingcookies. Op dit moment kunnen we nog geen advertenties tonen die gegarandeerd vrij zijn van trackingcookies (maar er wordt hard aan gewerkt om dit voor elkaar te krijgen voor de hele site).
Bedankt voor je uitgebreide toelichting. Ik heb weer wat nieuwe dingen gehoord.
Op zich vind ik wat net ook gemeld werd ( @evilution ) : Koop een Plus artikel met Karma beter.

Blijft bij mij wel dat zoals jullie zelf zeggen "Karma" toekennen is een 'duister proces" (prima). Maar als ik een simpele gebruikers review met plaatjes en tekst er op zet (bijv: Chromecast met TV) dan heb ik zo 1500 Karma erbij. Met een echt uitgebreide review (zoals over mijn Lupus XT2-plus, is echt weken werk) krijg ik ook 1500 Karma. Kan best zijn dat jullie meer verdienen met reclame rondom de Chromecast met TV dan met die van de Lupus XT2-plus. Dus wat is wijsheid en beloning. Misschien is dan toch objectief extra Karma toe te kennen voor de Hits die tot inkomsten van jullie leiden (krijg ik een op centje dus) :) >:)

profesión: Lo que se cruza en mi camino y disfrutando de la vida

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:07
Waarom kun je eigenlijk het ongebruikte plustegoed (van de 3) niet gewoon meenemen naar de volgende maand(en)?

De ene maand lijkt je er misschien maar 1 interessant en de ander maand misschien wel 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Niet online
@jelle. 5 euro voor 10 artikelen leek me wel iets dat ik een paar keer per jaar zou doen. (Als een Hollandse boer met kiespijn, uiteraard)

MAP zou ik ws. ook (of alterntief) vaker toe verleid worden als het single-click was.

Ik ben verder geen marketeer, dus geen flauw idee hoe representatief, etc.

[ Voor 14% gewijzigd door Keypunchie op 04-04-2022 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Frappuccino schreef op maandag 4 april 2022 @ 18:06:
Waarom kun je eigenlijk het ongebruikte plustegoed (van de 3) niet gewoon meenemen naar de volgende maand(en)?

De ene maand lijkt je er misschien maar 1 interessant en de ander maand misschien wel 5.
ansigh heb ik vaak wel +3 artikelen die wel interessant zijn maar goed ieder is anders natuurlijk!

maar goed 50ct voor een artikel betekend dat ik zonder abonnement 8 artikelen (gemiddeld) per maand zou willen lezen ;)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonbong
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:45
De meeste plus artikelen interesseren mij geen wortel dus ik zal niet snel een abonnement nemen.
Daar kom ik dan achter via mijn “gratis” tegoed.
Maar af toe zit er wat tussen wat ik wel interessant vind maar dan is mijn tegoed voor de maand op.
Dan zou ik best via iDeal 1 to 1,5€ willen afreken voor dat enkele artikel.

Zoals je bijvoorbeeld al jaren kan doen bij bijvoorbeeld autoweek.nl

[ Voor 5% gewijzigd door leonbong op 09-04-2022 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Frappuccino schreef op maandag 4 april 2022 @ 18:06:
Omdat dat de noodzaak om te gaan voor een betaald abonnement zou minimaliseren (also known as: kannibaliseren) ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 09-04-2022 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 13:04
Ik kom hier terecht omdat ik een plus artikel wil lezen maar geen abonnement wil nemen. Om het maar gezegd te hebben: als ik 1 tot 2 euro moest betalen om het betreffende artikel te lezen, dan zou ik het doen.

De eerder genoemde 3 euro om 10 artikelen te lezen vind ik lachwekkend goedkoop; dat kan niet rendabel zijn.
Pagina: 1