(Gebrek aan) tabelbelijning

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Het kan aan mij liggen, maar zou het niet verstandig zijn om 'overlappende' tabellen in het vervolg wat duidelijker te maken door deze te voorzien van afbakeningen dan wel redundante data?

nieuws: Xiaomi brengt Redmi Note 11-serie op 6 april uit in Nederland

Vooral bij de geheugen/opslag rij duurde het even voordat het kwartje viel en ik snapte dat de data niet enkel op de 11 pro sloeg. Dit ding is gewoon ontiegelijk onoverzichtelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LAQk00hIFgk_WhB6chDgrHBex90=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TCxdcxHekmig5Jko2vDKe9rq.png?f=user_large

Edit: de mobiele weergave is het nog een stuk erger. :')

Edit 2: Op andere plekken [met overlappende data] blijft het wel gewoon overzichtelijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ocMLWLBGzllTe6rSfoj9ynKKgdI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/juO5juJxRIZOaX0ddytP52nL.png?f=user_large

reviews: Nvidia GeForce RTX 3090 Ti - Nóg meer Ampere, nóg meer watts

[ Voor 34% gewijzigd door D4NG3R op 30-03-2022 08:53 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online
Tijd voor een kick gezien er nooit een reactie is geweest en het nog altijd af en toe gebeurt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WUC_CqDXUPuYuReuZwhF462vjjs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tbQFki1ia1qoRQucIal6GSQ7.png?f=fotoalbum_large

nieuws: Compacte Aya Neo Air-handheld met oledscherm en Ryzen 5 5560U kost 54...

Waarom wordt de tabel, of in ieder geval de regels waar 'overlappende' data voorkomt, niet simpelweg voorzien van belijning? Het is onduidelijk dat bepaalde velden 'doorgetrokken' worden naar rechts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

D4NG3R schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 16:50:
Het kan aan mij liggen, maar zou het niet verstandig zijn om 'overlappende' tabellen in het vervolg wat duidelijker te maken door deze te voorzien van afbakeningen dan wel redundante data?

nieuws: Xiaomi brengt Redmi Note 11-serie op 6 april uit in Nederland

Vooral bij de geheugen/opslag rij duurde het even voordat het kwartje viel en ik snapte dat de data niet enkel op de 11 pro sloeg. Dit ding is gewoon ontiegelijk onoverzichtelijk.

[Afbeelding]

Edit: de mobiele weergave is het nog een stuk erger. :')
Misschien de auteur raggen: @AverageNL
D4NG3R schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:03:
Tijd voor een kick gezien er nooit een reactie is geweest en het nog altijd af en toe gebeurt:
En @Xtuv

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online
PcDealer schreef op maandag 30 mei 2022 @ 13:16:
[...]

Misschien de auteur raggen: @AverageNL

[...]

En @Xtuv
Ik deed de (foutieve?) aanname dat er intern wel gecommuniceerd zou worden over dit soort dingen, maar goed punt. Thanks. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-10 13:37
Dank voor de feedback. Lijntjes toegevoegd!

Wat niet meehelpt is dat de tabellen in de backend wel verticale lijnen hebben. Tijdens het maken van het artikel valt het dus niet zo op. Ik zal dat eens op de agenda zetten als verbeterpunt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online
Top, dat maakt de tabellen een flink stuk overzichtelijker ja. :)

Pagina: 1