We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Je hebt toch niet een gewone microfoon geprobeerd hè ?
als je het volume ff een beetje aanzet en dan met een plugje in die mic. ingang gaat zitten klooien, dus een beetje erin en eruit halen enzo (
), hoor je dan wel gekraak en gezoem? Want dan is je ingang in elk geval goed enzo...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Als't goed is zit er in de Winddoos-mixer (Met de optie 'Geavanceerde volumeregelingen' aan) een knop 'Geavanceerd' onder de microfoonschuif. Daar zou een optie 'Mic Gain (+20dB)' o.i.d. moeten zitten. Als ie uit staat: zet 'm aan en probeer het nog eens.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Allemaal al geprobeerd...
En ik wist dat ik het ongeveer goed had...
Heb de breakout box opengesloopt... (Doe ik met alle coole apparatuur meteen wanneer ik het heb gekocht
)
En daar zat in de module van de Mic versterker een blauw SMT weerstandje scheef. Rechtgesoldeerd en BINGO... Werkt weer
En JA je moet gek zijn om na 1 dag al aan je stuff te gaan solderen
Zie mijn artikel over de router maar eens
En ik wist dat ik het ongeveer goed had...
Heb de breakout box opengesloopt... (Doe ik met alle coole apparatuur meteen wanneer ik het heb gekocht
En daar zat in de module van de Mic versterker een blauw SMT weerstandje scheef. Rechtgesoldeerd en BINGO... Werkt weer
En JA je moet gek zijn om na 1 dag al aan je stuff te gaan solderen
Zie mijn artikel over de router maar eens
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.