Probs met de Hercules Game Theater XP

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Topicstarter
Gisteren brandde het geld weer in mijn zak, dus het moest uitgegeven worden aan dat lekkere apparaatje van Hercules :P

Echter heb ik 1 probleem met dat ding.. De mic doet het NIET.
Vrijwel al het logische geprobeerd.
Ik heb meerdere mics gebruikt om te testen, en ik heb OOK meerdere convertors gebruikt (Kleine Jack naar grote Jack).
Tevens WEET ik dat het niet aan de convertors ligt, want die werken wel bij de koptelefoon. :)

Anyhow.. Het klikt dus alsof de mic nog steeds wordt gemute. Ondanks dat ik alles VOL open heb staan, zowel als op de breakout box, als in de windows sound.

Je hoort ook duidelijk een gezoem als de mic er in zit en het volume is hoog. En dit gaat ook weg op het moment dat je de mic uit de box trekt.

Heeft iemand hier wellicht ook problemen mee gehad?
Of misschien iemand een helder verlichtend idee?

Thnxz

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:38
Je hebt toch niet een gewone microfoon geprobeerd hè ?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

als je het volume ff een beetje aanzet en dan met een plugje in die mic. ingang gaat zitten klooien, dus een beetje erin en eruit halen enzo (:+), hoor je dan wel gekraak en gezoem? Want dan is je ingang in elk geval goed enzo...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:57

Flotter

Pelipper!

Als't goed is zit er in de Winddoos-mixer (Met de optie 'Geavanceerde volumeregelingen' aan) een knop 'Geavanceerd' onder de microfoonschuif. Daar zou een optie 'Mic Gain (+20dB)' o.i.d. moeten zitten. Als ie uit staat: zet 'm aan en probeer het nog eens.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Topicstarter
Allemaal al geprobeerd...

En ik wist dat ik het ongeveer goed had...

Heb de breakout box opengesloopt... (Doe ik met alle coole apparatuur meteen wanneer ik het heb gekocht :) )

En daar zat in de module van de Mic versterker een blauw SMT weerstandje scheef. Rechtgesoldeerd en BINGO... Werkt weer :)

En JA je moet gek zijn om na 1 dag al aan je stuff te gaan solderen :)
Zie mijn artikel over de router maar eens :P

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.