Ik heb al gezocht op Google en Tweakers maar ik mis toch net de nuance voor mijn zoektocht. Na ondertussen een 2 jaar thuiswerken lijkt het erop dat we dat nog wel even blijven doen. Daarom wil ik mijn thuiswerkplek upgraden. Op dit moment werk ik vooral op mijn (privé) laptop met Zoom en Webex. De webcam van mijn Lenovo vind ik net te matig en niet flexibel genoeg en daarom heb ik daar nu al een losse webcam voor bij gezocht (Axtel FHD Webcam HD).
Nu kom ik echter bij de headset. Tot nu toe gebruik ik daar mijn Teufel Real Blue NC voor:

Hij zit (desnoods uren lang) heerlijk, maar het grote nadeel vind ik dat je beide oren zijn afgesloten. Mijn vrouw heeft naar heel veel tevredenheid iets heel anders, de Plantronics Voyager Legend:

Ik heb dat ding even in gehad en daar voel je ook absurd weinig van in je oor.
Nu overweeg ik om ook zoiets aan te schaffen, maar ben eigenlijk benieuwd of hier mensen zijn die iets NOG beters hebben als alternatief.
Mijn eisen/wensen:
Ook mag het best bedraad zijn, draadloos is geen must: ik loop niet weg.
Bedankt voor tips (of voor een topic waar dit al staat, excuses dan voor het duplicaat).
Nu kom ik echter bij de headset. Tot nu toe gebruik ik daar mijn Teufel Real Blue NC voor:

Hij zit (desnoods uren lang) heerlijk, maar het grote nadeel vind ik dat je beide oren zijn afgesloten. Mijn vrouw heeft naar heel veel tevredenheid iets heel anders, de Plantronics Voyager Legend:

Ik heb dat ding even in gehad en daar voel je ook absurd weinig van in je oor.
Nu overweeg ik om ook zoiets aan te schaffen, maar ben eigenlijk benieuwd of hier mensen zijn die iets NOG beters hebben als alternatief.
Mijn eisen/wensen:
- Moet erg comfortabel zijn.
- Moet goed verstaanbaar zijn (2 kanten op).
- Moet over 1 oor zijn.
Bedankt voor tips (of voor een topic waar dit al staat, excuses dan voor het duplicaat).
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.