de betaler vervuilt
Idd. Dit kan zo echt niet langer...Ik wordt hier zo moe van
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Zullen we het dan maar niet over deze reactie en alles wat daarop volgt hebben? Sorry, gentlemen, maar ik mod consequent. 
Trouwens, wat heeft dit met de powermod te maken?
Trouwens, wat heeft dit met de powermod te maken?
Never stop seeking what seems unobtainable...
* GiLeX is er geweest en heeft er her en der gestrooid met -1 tjes
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Nou nou, die Cookie is wel een echte newbie hoor, een first post, en dan ook nog off-topic gaan....

Maar dit lijkt me dus een zwaar geval van meligheid
* Renegade rolt ook nog maar es ff door de reply's heen, en deelt her en der wat uit
Maar dit lijkt me dus een zwaar geval van meligheid
* Renegade rolt ook nog maar es ff door de reply's heen, en deelt her en der wat uit
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
de ergste ook nog maar een beetje naar beneden bijgesteld. De draad staat nu wel aardig zoals het hoort volgens mij
Er is nu wel iemand langs geweest met een stapel trollen op z'n bril getekent, hij ziet ze overal.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Kan er niks aan doen maar * KeX vindt deze reacties bijna allemaal minimaal +2 erg grappig.
Zeker voor dat tijdstip.
De reactie van * SICK Nick die * GA!S probeert uit te leggen dat * Cookie geen n00b is is helemaal +5: dijenkletser.
En keej de eerste reactie van * KeX is een echte first post, maar dan moet hij de volgende keer * KeX maar bellen of hij kan reageren voor de nieuwssubmit.
-> +1 very first post
De reactie van * SICK Nick die * GA!S probeert uit te leggen dat * Cookie geen n00b is is helemaal +5: dijenkletser.
En keej de eerste reactie van * KeX is een echte first post, maar dan moet hij de volgende keer * KeX maar bellen of hij kan reageren voor de nieuwssubmit.
-> +1 very first post
Pagina: 1