Monitor voor kantoorgebruik

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poov
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 29-03-2022
Hi,

Ik ben een beetje de weg kwijt en zie door de bomen het bos niet meer en zou jullie advies waarderen.
'Vroeger' was ik hier actief, maar mijn oude account is kennelijk verjaard.

Voor mijn team (en een nieuwe kantoor) ben ik op zoek naar nieuwe monitoren. De bureaus zijn 1,20m breed en 60cm diep. De meeste mensen hebben een MacBook Pro en sommigen een Lenovo X1 Carbon.
We werken meestal in Office programma's en in browsers. Eén persoon werkt af en toe met Photoshop en InDesign.

Mijn vragen:
> Hoe groot moet het beeldscherm zijn? 24" of 27"?
> Welke resolutie (en andere specs) is/zijn aan te bevelen?

Mijn wensen:
> Met USB-C Power Delivery zodat laptops makkelijk te voeden zijn zonder extra kabel
> Het moet er mooi uitzien
> Nice to have: een webcam omdat de meeste mensen geregeld een video call hebben
> Budget: rond de EUR 300 per stuk

Hebben jullie een advies voor de monitor die ik zou moeten kiezen?
Bij voorbaat dank voor jullie input!

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:37
24/27 hangt een beetje van het werk af. Ik geloof dat ik met 1 scherm per bureau voor 27 inch zou gaan. Full HD is dan prima werkbaar, maar geen luxe beeld. Hogere resoluties worden wel snel €350 icm een usb-c power aansluiting

Een usb-c kabel werkt niet altijd en op iedere laptop. Als ik jou was zou ik eerst een monitor testen op de aanwezige laptops.

Verder werkt de pricewatch heel fijn. Ik zou een paar opties verzamelen en hier laten bespreken. Ohja, er is ook nog een recente best-buy review! Succes.

[ Voor 6% gewijzigd door DeKever op 28-03-2022 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
DeKever schreef op maandag 28 maart 2022 @ 19:37:
24/27 hangt een beetje van het werk af. Ik geloof dat ik met 1 scherm per bureau voor 27 inch zou gaan. Full HD is dan prima werkbaar, maar geen luxe beeld. Hogere resoluties worden wel snel €350 icm een usb-c power aansluiting

Een usb-c power beeld kabel werkt niet altijd en op iedere laptop. Als ik jou was zou ik eerst een monitor testen op de aanwezige laptops.

Verder werkt de pricewatch heel fijn. Ik zou een paar opties verzamelen en hier laten bespreken. Ohja, er is ook nog een recente best-buy review! Succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poov
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 29-03-2022
Dank voor je advies! Het is de LG 27UP850-W geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKever
Luxe ding, jouw team zal wel blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1