Hi,
Ik ben een beetje de weg kwijt en zie door de bomen het bos niet meer en zou jullie advies waarderen.
'Vroeger' was ik hier actief, maar mijn oude account is kennelijk verjaard.
Voor mijn team (en een nieuwe kantoor) ben ik op zoek naar nieuwe monitoren. De bureaus zijn 1,20m breed en 60cm diep. De meeste mensen hebben een MacBook Pro en sommigen een Lenovo X1 Carbon.
We werken meestal in Office programma's en in browsers. Eén persoon werkt af en toe met Photoshop en InDesign.
Mijn vragen:
> Hoe groot moet het beeldscherm zijn? 24" of 27"?
> Welke resolutie (en andere specs) is/zijn aan te bevelen?
Mijn wensen:
> Met USB-C Power Delivery zodat laptops makkelijk te voeden zijn zonder extra kabel
> Het moet er mooi uitzien
> Nice to have: een webcam omdat de meeste mensen geregeld een video call hebben
> Budget: rond de EUR 300 per stuk
Hebben jullie een advies voor de monitor die ik zou moeten kiezen?
Bij voorbaat dank voor jullie input!
Ik ben een beetje de weg kwijt en zie door de bomen het bos niet meer en zou jullie advies waarderen.
'Vroeger' was ik hier actief, maar mijn oude account is kennelijk verjaard.
Voor mijn team (en een nieuwe kantoor) ben ik op zoek naar nieuwe monitoren. De bureaus zijn 1,20m breed en 60cm diep. De meeste mensen hebben een MacBook Pro en sommigen een Lenovo X1 Carbon.
We werken meestal in Office programma's en in browsers. Eén persoon werkt af en toe met Photoshop en InDesign.
Mijn vragen:
> Hoe groot moet het beeldscherm zijn? 24" of 27"?
> Welke resolutie (en andere specs) is/zijn aan te bevelen?
Mijn wensen:
> Met USB-C Power Delivery zodat laptops makkelijk te voeden zijn zonder extra kabel
> Het moet er mooi uitzien
> Nice to have: een webcam omdat de meeste mensen geregeld een video call hebben
> Budget: rond de EUR 300 per stuk
Hebben jullie een advies voor de monitor die ik zou moeten kiezen?
Bij voorbaat dank voor jullie input!