Goedenavond beste tweakers,
Ik heb een CAT7 netwerk aangelegd in ons huis. Ik heb hier een aantal wandcontactdozen voor gebruikt en deze aangesloten met een LSA punchtool. Daar ben ik dus bekend mee. Echter hebben wij in de keuken een apart type frontjes voor de WCDen. Het gaat om een type voor de Spaanse markt. Ook hier heb ik een utp wandcontactdoos aangeschaft, maar de manier waarop de kabel hierop aangesloten moet worden is mij onbekend. Ik heb geen manual ontvangen en op internet kom ik dit type ook niet tegen. Ik hoop dat jullie mij in de goede richting kunnen helpen. Ik heb een aantal foto’s toegevoegd van het connectie punt.
Wie verteld mij hoe ik hier een utp kabel op aansluit
:strip_exif()/f/image/QegpFipqb0hyiUi3pSciP8RP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UbiXyWstafglsdlU7sdwjtza.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BailMSZzTnECbRSN38dXiOdF.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een CAT7 netwerk aangelegd in ons huis. Ik heb hier een aantal wandcontactdozen voor gebruikt en deze aangesloten met een LSA punchtool. Daar ben ik dus bekend mee. Echter hebben wij in de keuken een apart type frontjes voor de WCDen. Het gaat om een type voor de Spaanse markt. Ook hier heb ik een utp wandcontactdoos aangeschaft, maar de manier waarop de kabel hierop aangesloten moet worden is mij onbekend. Ik heb geen manual ontvangen en op internet kom ik dit type ook niet tegen. Ik hoop dat jullie mij in de goede richting kunnen helpen. Ik heb een aantal foto’s toegevoegd van het connectie punt.
Wie verteld mij hoe ik hier een utp kabel op aansluit
:strip_exif()/f/image/QegpFipqb0hyiUi3pSciP8RP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UbiXyWstafglsdlU7sdwjtza.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BailMSZzTnECbRSN38dXiOdF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tcTjP8fbaOK13wQpNFepjNeq.jpg?f=fotoalbum_large)