• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik ga tussen nu en Kerst op kamers in Groningen, maar de markt is nogal krap. Zodoende dacht ik hier over na:

Hoe zit het met de overbevolking van de wereld? Hoe lang kunnen we ons nog in dit tempo vermenigvuldigen, wat kan er aan gedaan worden en wat wordt er al aan gedaan? Is het in minder ontwikkelde landen ueberhaupt wel mogelijk om maatregelen te nemen?

Wanneer wordt het kritiek, en hoe zal het aflopen?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Bevolking neemt na 2030 ofzo weer af, dus niets om je zorgen over te maken :)

Verwijderd

Edit:

Waar staan de officiele cijfers eigenlijk over bevolkingsgroei etc ?

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Op vrijdag 24 augustus 2001 03:43 schreef MREn het volgende:
Bevolking neemt na 2030 ofzo weer af, dus niets om je zorgen over te maken :)
Waar baseer je dat op dan?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 03:58 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op dan?
Anderen baseren dat op geboorte- en groeiprognoses, je denkt toch zeker niet dat ik dat zelf uit heb zitten tellen net? :)

Verwijderd

Ik vind het al aardig vol.

Straks komt er wel een ziekte die de populatie wat gaat terugbrengen als het alsmaar blijft groeien.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Er is nog veel ruimte op deze aardkloot, maar drukke gebieden worden steeds voller... In loempiavouw-land bijv... ik zou helemaal gek worden als ik daar zou wonen. Maatregelen ... dat wordt lastig. Ik ben het met Tweaker eens : er komt vast wel een mooie ziekte/natuurramp die de zaak een beetje in stand houdt.

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Voor jullie informatie: Nederland en Bangladesh zijn de dichtst bevolkte landen ter wereld. Hangt een beetje van de waterstand in Bangladesh af welk land eerst komt >:)

Verwijderd

Ik denk ook aan een verplaatsing van de rassen. Nederland is een voorspoedig land maar we laten er veel te veel mensen in vanuit andere landen (lees Marokko en Turkije) Deze mensen hebben een hele andere cultuur dan wij Nederlanders.. ze vragen niet, ze nemen. Afijn.. dit duurt nog maar een paar jaar en dan zijn wij rijke nederlanders dit zat en emigreren naar een warmer en aantrekkelijker land waar je eerst 100 euro moet dokken voordat je er mag wonen.. Deze regel houd namelijk al 98% van de hierboven genoemde allochtonen buiten de deur :) Na verloop van tijd is Nederland half onder water gelopen vanwege achterstallig onderhoud en zit het vol met allochtonen en alle nederlanders zitten op Aruba ;) -the end

Lekker racistisch verhaal |:(

Wil je je wat subtieler uitdrukken? Dit gaat nergens over en de discriminerende ondertoon bevalt me niet zo eigenlijk]

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 04:20 schreef MREn het volgende:
Voor jullie informatie: Nederland en Bangladesh zijn de dichtst bevolkte landen ter wereld. Hangt een beetje van de waterstand in Bangladesh af welk land eerst komt >:)
En Nederland zal ook vergaan met de stijgende waterspiegel...

Ach anders verhuizen we toch gewoon met ze 16'miljoenen naar Lloret de Mar in onze caravans :+

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 04:20 schreef MREn het volgende:
LOL

Maar in Nederland is ook elke vierkante kilometer bewoonbaar. In China hebben ze weer een hoop bergen en woestijn waar nooit iemand kan wonen.

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 04:21 lulde Raptor20 wat scheef uit zn nek
En dan vergeet je even voor het gemak wie al die Turken en Marokkanen tussen '60 en '75 uitgenodigd heeft om maar vooral hier te komen werken omdat er in Nederland mensen te weinig waren.

Ik moet zeggen dat ik je reactie wel een aardige racistische ondertoon heeft.

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 04:21 schreef Raptor20 het volgende:
[racistisch verhaal]
En dan hebben de Nederlanders op Aruba geen zin om de WC's schoon te maken dus halen ze een paar mannelijke gastarbeiders "tijdelijk" naar Nederland en het hele liedje begint weer van voor af aan :P

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 04:25 schreef BAZZA het volgende:

[..]

En dan hebben de Nederlanders op Aruba geen zin om de WC's schoon te maken dus halen ze een paar mannelijke gastarbeiders "tijdelijk" naar Nederland en het hele liedje begint weer van voor af aan :P
Juist! Jij hebt 'm door!! :Y)

• Grrrrrene
  • Niet online
Euh jongens, kunnen we wat minder discriminerend bezig gaan? Ik weet dat jullie zitten te geinen, maar dan nog: het is wel aanstootgevend. FF ontopic aub :)

Dank u :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Grrrrrene
  • Niet online
Op vrijdag 24 augustus 2001 04:16 schreef Tweaker het volgende:
Ik vind het al aardig vol.

Straks komt er wel een ziekte die de populatie wat gaat terugbrengen als het alsmaar blijft groeien.
Dat zou goed kunnen, een leuke heel erg besmettelijke, dodelijke ziekte die een incubatietijd van een half jaar heeft ofzo, dan ben je met onze reis-maatschappij heel wat mensen "lichter". Denk dat dat zo een paar miljard mensen zou kunnen schelen. En dan moet je nog een medicijn bedenken daartegen

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1