Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Waar baseer je dat op dan?Op vrijdag 24 augustus 2001 03:43 schreef MREn het volgende:
Bevolking neemt na 2030 ofzo weer af, dus niets om je zorgen over te maken
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Anderen baseren dat op geboorte- en groeiprognoses, je denkt toch zeker niet dat ik dat zelf uit heb zitten tellen net?Op vrijdag 24 augustus 2001 03:58 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dan?
Verwijderd
Straks komt er wel een ziekte die de populatie wat gaat terugbrengen als het alsmaar blijft groeien.
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
Verwijderd
Lekker racistisch verhaal
Wil je je wat subtieler uitdrukken? Dit gaat nergens over en de discriminerende ondertoon bevalt me niet zo eigenlijk]
Verwijderd
En Nederland zal ook vergaan met de stijgende waterspiegel...Op vrijdag 24 augustus 2001 04:20 schreef MREn het volgende:
Voor jullie informatie: Nederland en Bangladesh zijn de dichtst bevolkte landen ter wereld. Hangt een beetje van de waterstand in Bangladesh af welk land eerst komt
Ach anders verhuizen we toch gewoon met ze 16'miljoenen naar Lloret de Mar in onze caravans
Verwijderd
LOLOp vrijdag 24 augustus 2001 04:20 schreef MREn het volgende:
Voor jullie informatie: Nederland en Bangladesh zijn de dichtst bevolkte landen ter wereld. Hangt een beetje van de waterstand in Bangladesh af welk land eerst komt
Maar in Nederland is ook elke vierkante kilometer bewoonbaar. In China hebben ze weer een hoop bergen en woestijn waar nooit iemand kan wonen.
Verwijderd
En dan vergeet je even voor het gemak wie al die Turken en Marokkanen tussen '60 en '75 uitgenodigd heeft om maar vooral hier te komen werken omdat er in Nederland mensen te weinig waren.Op vrijdag 24 augustus 2001 04:21 lulde Raptor20 wat scheef uit zn nek
Ik moet zeggen dat ik je reactie wel een aardige racistische ondertoon heeft.
Verwijderd
En dan hebben de Nederlanders op Aruba geen zin om de WC's schoon te maken dus halen ze een paar mannelijke gastarbeiders "tijdelijk" naar Nederland en het hele liedje begint weer van voor af aanOp vrijdag 24 augustus 2001 04:21 schreef Raptor20 het volgende:
[racistisch verhaal]
Verwijderd
Juist! Jij hebt 'm door!!Op vrijdag 24 augustus 2001 04:25 schreef BAZZA het volgende:
[..]
En dan hebben de Nederlanders op Aruba geen zin om de WC's schoon te maken dus halen ze een paar mannelijke gastarbeiders "tijdelijk" naar Nederland en het hele liedje begint weer van voor af aan
Dank u
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dat zou goed kunnen, een leuke heel erg besmettelijke, dodelijke ziekte die een incubatietijd van een half jaar heeft ofzo, dan ben je met onze reis-maatschappij heel wat mensen "lichter". Denk dat dat zo een paar miljard mensen zou kunnen schelen. En dan moet je nog een medicijn bedenken daartegenOp vrijdag 24 augustus 2001 04:16 schreef Tweaker het volgende:
Ik vind het al aardig vol.
Straks komt er wel een ziekte die de populatie wat gaat terugbrengen als het alsmaar blijft groeien.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards