Wij hebben een offerte aangevraagd bij zizon voor een zonneboiler hebben er mensen hier ervaring mee en hoe bevalt is de kwaliteit.
Goedenavond, vandaag de offerte ontvangen van de zonneboiler.
Het ziet er prima uit denk ik meer ervaring heb ik ook niet, ik ben zelf wel heel handig, dus zal zelfinstallatie wel lukken denk ik met de nodige vragen aan zizon.
Tot nu toe gaat het prima.
Ik ben benieuwd naar meer gebruikers van een zonneboiler installatie, hoe bevalt het wat zijn de voors en tegens en hoe werkt het systeem midden in de winter daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Kortom graag een reactie.
Het ziet er prima uit denk ik meer ervaring heb ik ook niet, ik ben zelf wel heel handig, dus zal zelfinstallatie wel lukken denk ik met de nodige vragen aan zizon.
Tot nu toe gaat het prima.
Ik ben benieuwd naar meer gebruikers van een zonneboiler installatie, hoe bevalt het wat zijn de voors en tegens en hoe werkt het systeem midden in de winter daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Kortom graag een reactie.
prima spul voor een goede prijs. voor service kan je beter even verder kijken.
zowel bij aanschaf, als bij ophalen, als bij service achteraf ben ik niet te spreken. de eigenaar heeft een kort lontje en als je hem tegen spreekt vliegt hij gelijk uit zijn slof.
zowel bij aanschaf, als bij ophalen, als bij service achteraf ben ik niet te spreken. de eigenaar heeft een kort lontje en als je hem tegen spreekt vliegt hij gelijk uit zijn slof.
Beste Wouter van Kempen uit Hoofddorp als de service je niet bevalt komt dit omdat je ons hebt opgelicht door het retour zenden van oude componenten en het nieuwe te houden die wij jou uit service oogpunt hadden toegestuurd (aantoonbaar middels serienummers). Dit had je achteraf niet verwacht. gelukkig heb je wel de zonneboilersubsidie gehad waar je totaal geen recht op had dankzij onze service. Deze review is net als andere (zelfde) reviews gewoon rancune en smaad. Veel plezier met de zonneboiler.woutervk1991 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 16:54:
prima spul voor een goede prijs. voor service kan je beter even verder kijken.