Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oooskar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-10 12:19
Hi!

Ik heb deze oordopjes. Maar het probleem is dat deze goed binnenshuis bellen, maar al het ruis opvangen.

Maar als ik op de fiets ben, is er teveel ruis voor de andere partij om mij te kunnen verstaan. Ik ben op zoek naar oordopjes die goed werken tijdens het fietsen. Mochten het geen oordopjes kunnen zijn mag iets met een draadje ook. Een koptelefoon liever niet, tenzij het niet anders kan. Ik heb op dit moment een Android telefoon.

Heeft iemand tips. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Mijn budget is idealiter <€100,- maar ik vind vooral goede prijs/kwaliteit verhouding belangrijk dus als er iets bovenuit springt is dat niet erg.

Wie heeft er tips? :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:59

FeaR

In GoT we trust

In-ears vallen onder Tablets en Telefoons en dan in dit geval het Aankoopadvies deel: AUD > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Refro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-10 20:55
Ik vraag me af hoe realistisch het is om een microfoon te vinden die weinig tot geen windruis op pikt. Zelfs met windkap is het niet ideaal, Zelf gebruik ik de Blitzwolf BW-FYE5, maar dat is alleen voor het luisteren van muziek en podcasts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yavaris
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:37
Ik had hetzelfde probleem en heb laatst op de gok deze bedrade Sony aangeschaft. Wel weer even wennen aan een snoertje, maar er komt voor de prijs prima geluid uit en ik ben weer goed verstaanbaar op de fiets. Als je je hand voor de microfoon houdt, dan ben je zelfs bij stevige tegenwind nog goed verstaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oooskar
Dank Yavaris! Helaas heb ik zo'n stomme telefoon zonder 3.5mm, meestal geen probleem tot het dat wel is.

Maar in-ear zonder ruis is idd ambitieus. Ik weet dat de Apple earpods het kunnen, dat zoek ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:38
oooskar schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 00:34:
Dank Yavaris! Helaas heb ik zo'n stomme telefoon zonder 3.5mm, meestal geen probleem tot het dat wel is.

Maar in-ear zonder ruis is idd ambitieus. Ik weet dat de Apple earpods het kunnen, dat zoek ik ook.
Er zijn ook dopjes met een draadje ertussen rond de nek, nog steeds bluetooth.
En er zijn verloopjes usb-c naar 3.5mm

Maar je kunt ook voor duurdere dopjes gaan als de airpods pro, dan weet je dat ze werken. Of hun tegenhanger van Sony, die kun je 30 dagen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oooskar
Nou conclusie: ik ben overgestapt op iPhone. Mede met als doel EarPods te kunnen gebruiken. Dat zijn van die bedrading oordopjes, en ik weet er van al dat ie goed kunnen bellen op de fiets.

Dus nu is mijn probleem opgelost! Bedankt voor het meedenken allemaal!
Pagina: 1