Beste Tweakers
Ik heb een aanbod gekregen van de woningbouwvereniging om zonnepanelen te laten plaatsen. Voor 8 panelen betaal ik dan 20,18 en dit komt dus niet bij de kale huur. Ik heb totaal geen verstand van zonnepanelen maar heb wel begrepen dat het vanaf 2023 minder interessant zou worden omdat er dingen gaan veranderen. Ik stook op gas helaas. Heeft iemand er verstand van? Ook van de soorten panelen, hun vermogen en opbrengst? Is het slim om deze stap te zetten of toch niet? Ik heb maar een minimum inkomen dus 20 euro extra is voor mij veel geld. Mis ik iets in de gegevens wat belangrijk is? Doen of niet? 🤷♀️:strip_exif()/f/image/rdqNhx34w9PKgfw75ggYJODA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uQtxxvt6yuWfcX05Nn3kDkdq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VjP9cjlQYvCYb6ZXPltwgRI9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bP3jy66EuvBBWvQ1EEZLRufe.jpg?f=fotoalbum_large)
Bedankt alvast voor degenen die met me mee willen denken.
Ik heb een aanbod gekregen van de woningbouwvereniging om zonnepanelen te laten plaatsen. Voor 8 panelen betaal ik dan 20,18 en dit komt dus niet bij de kale huur. Ik heb totaal geen verstand van zonnepanelen maar heb wel begrepen dat het vanaf 2023 minder interessant zou worden omdat er dingen gaan veranderen. Ik stook op gas helaas. Heeft iemand er verstand van? Ook van de soorten panelen, hun vermogen en opbrengst? Is het slim om deze stap te zetten of toch niet? Ik heb maar een minimum inkomen dus 20 euro extra is voor mij veel geld. Mis ik iets in de gegevens wat belangrijk is? Doen of niet? 🤷♀️
:strip_exif()/f/image/rdqNhx34w9PKgfw75ggYJODA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uQtxxvt6yuWfcX05Nn3kDkdq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VjP9cjlQYvCYb6ZXPltwgRI9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bP3jy66EuvBBWvQ1EEZLRufe.jpg?f=fotoalbum_large)
Bedankt alvast voor degenen die met me mee willen denken.