Toon posts:

Gotters in enschede met PS2

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke, dit is misschien een zwaar lullige vraag maar zijn er in ENSCHEDE ook gotters met een ps2 :?

Zo ja, kan ik dan misschien eens langskomen om ernaar te kijken enzo, wanteuh, ik ben maar een jochie van 16 en die 500 piek borg kan ik niet ff ophoesten om zo'n ding te huren... En nee, me ouders willen het me pertinent _niet_ lenen :(

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:32
500 piek borg is altijd goedkoper als kopen :)

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 03:43 schreef -AuTnoR- het volgende:
500 piek borg is altijd goedkoper als kopen :)
maar als je het niet hebt, heb je geen van beide

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 03:44 schreef MREn het volgende:

[..]

maar als je het niet hebt, heb je geen van beide
Precies, en ik wil gewoon heel graag eens zo'n ding in aktie zien :)

Verwijderd

bij FRS en andere winkels ken je ook spelen. :)

Waarom een HK-ban ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar bij iemand thuis spelen is vaak beter i.v.m betere tv enzo, en ook ff DVD bekijken enzo.

Enneuh, HK ban omdat ik ieman die een warez request deed ff vroeg om zijn icq aan te zetten... Dat vond [b][u]TRAAG[/b][/u] dus een warez aanbod van mij, dus vandaar...

Verwijderd

Hey, zet je ICQ ff aan, dan stuur ik je ff een PS2 :)

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Vandaag ook op jacht geweest (in Rotterdam dan) Weinig videotheken hebben 'm, videoland wil 400,= borg en de Vidioot zelfs 1000,=. En dan is het enige vette spel (GT3) ook nog eens uitgeleend... Had ik eindelijk een Videoland gevonden die 'm had, GAAN ZE OM 21:00U DICHT ! grrrrr ik sta daar dus om 9:10 :( Ach ja volgende week dan maar.

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 04:17 schreef Fallen_angel het volgende:
Ja maar bij iemand thuis spelen is vaak beter i.v.m betere tv enzo, en ook ff DVD bekijken enzo.
DVD das waar.
Enneuh, HK ban omdat ik ieman die een warez request deed ff vroeg om zijn icq aan te zetten... Dat vond [b][u]TRAAG[/b][/u] dus een warez aanbod van mij, dus vandaar...
Wel erg snel een ban. Heb wel bans om meer gegeven zien worden.

Ik heb trouwens geen PS2 en oon in Eindhoven.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:39
Ga even naar Discovery, als je daar gewoon serieus vraagt mag je vast wel even op die PS2 die daar staat wat proberen. Vraag of ze er even een DVD voor je in stoppen. Mocht mijn GBA daar ook gewoon proberen (niet voor uren natuurlijk, maar was binnen de minuut al verkocht :D)

Ow en als je 2 maand gelduld heb kan je hier langskomen :)

Flickr | Lego collectie

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Ik ben een GoTter in Sneek met een PS2. Maar dat is dus niet Enschede ;)

Verwijderd

Ik ben een GOTTER in Den Haag met een PS2... maar dat lijkt me een beetje te ver... en sowieso wijzen de pijlen de verkeerde kant op >:) :P

Verwijderd

Ik ben een GoTer in Groningen met een PS2.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik heb geen PS2 en woon zelfs niet in de buurt van Enschede, dus uhh... :7

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

ik heb een PS2 maar ik woon alleen.. in Apeldoorn :P ga anders gewoon naar een winkel waar ze hebben aan staan zeg zeg dat je overweegt om er 1 te kopen en vraag of je eff mag testen hoe het is en zow, :)

• violator_
  • Laatst online: 19-01 01:18
Op vrijdag 24 augustus 2001 03:12 schreef Fallen_angel het volgende:
Ja oke, dit is misschien een zwaar lullige vraag maar zijn er in ENSCHEDE ook gotters met een ps2 :?

Zo ja, kan ik dan misschien eens langskomen om ernaar te kijken enzo, wanteuh, ik ben maar een jochie van 16 en die 500 piek borg kan ik niet ff ophoesten om zo'n ding te huren... En nee, me ouders willen het me pertinent _niet_ lenen :(
Wandel even lekker naar Marktstraat in de binnenstad en ga daar naar Discovery. Daar staat een PS2 met GT3 waar je op kan spelen. FF een kwartiertje raggen en je bent gehooked ...

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

discovery rules, je moet gewoon ff zeggen wat je hier hebt gepost en je mag uitproberen met dat ding wat je wilt

als er van die irritante jochies op de nintendo ofzo zitten als je net ff supergraag een spel wilt testen, worden ze erachterweggestuurd en mag jij lekker playen

...

Verwijderd

Fallen_angel : is dat bij videoplaza boswinkel ?? volgens mij mag het ook als je je id daar achterlaat(heeft ook een waarde van 500 piek, maar das misschien wat riskant)

Verwijderd

Topicstarter
Lord, een id kaart heeft een waarde van 50 piek (dat kost ie nou eenmaal) en ik heb et gevraagd en ook dat mag pertinent _niet_ :(

Verwijderd

neeh, me broer is em een keer kwijt geraakt en het koste hem 500 piek om een nieuwe te laten maken(blijft eigendom v/d staat) dat bedrag wat je er voor heb neer gelegd, zijn materiaal kosten, personeel kosten en een stukkie huur

maar ja das goed bagger dat je dat niet mag, tja naar discovery is dan nog de beste oplossing

zwaar relaxte lui daar, ik had een keer mariokart 64(toen ie net nieuw was) besteld, kreeg gewoon tijdelijk waveracer mee

• Speedy
  • Laatst online: 15:39
Yeah, kon niet kiezen tussen NFS2 en Rally Championship, neem ze allebei maar mee, welke niet bevalt breng maar terug :) echt toppie :) En die irri kinderen die niks te doen hebben en daar hele tijd op die psxjes staan sturen ze idd wel weg als je gewoon vraagt of je is mag proberen en dat je serieuse intresse hebt.

Flickr | Lego collectie

• Flipmo2K
  • Niet online
Sorry, maar ik kom niet uit Enschede.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 19:51 schreef Lord Helixz het volgende:
neeh, me broer is em een keer kwijt geraakt en het koste hem 500 piek om een nieuwe te laten maken(blijft eigendom v/d staat) dat bedrag wat je er voor heb neer gelegd, zijn materiaal kosten, personeel kosten en een stukkie huur

maar ja das goed bagger dat je dat niet mag, tja naar discovery is dan nog de beste oplossing

zwaar relaxte lui daar, ik had een keer mariokart 64(toen ie net nieuw was) besteld, kreeg gewoon tijdelijk waveracer mee
Sorry maar ik moet je weer verbeteren.... Ik wil niet lullig overkomen maar ik heb net vandaag een nieuwe aangekocht omdat ik mijn oude id kaart kwijt was. Dat was dus naar de politie om daar aangifte te doen, en toen een niewe kopen. Die kost F39,- met 41,50 vermissingleges (kosten dus) in totaal ben ik dus 80,50 kwijt... Ik woon in enschede, en misschien dat et per gemeente verschillend is maar 500 piek is wel heeel erg duur ;)

Verwijderd

oohw jij hebt het over een id kaart, ik had het over een paspoort :-)

Verwijderd

Pech voor jou, hier (Video Centrum Ede) vragen ze maar 100 piek borg
+ 20 piek per dag + 5 piek per spel per dag :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 20:33 schreef Lord Helixz het volgende:
oohw jij hebt het over een id kaart, ik had het over een paspoort :-)
Ghehe laatste offtopic, je zei in je eerste post ID en daaronder verstond ik dus de kaart... Kleine miscommunicatie ;)

• violator_
  • Laatst online: 19-01 01:18
Op vrijdag 24 augustus 2001 19:51 schreef Lord Helixz het volgende:

2 jaar geleden ben ik m zelf kwijtgeraakt. Moest proces verbaal opmaken en een nieuwe aanvragen. Dat koste me 70 piek .. dus geen 500 nee

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg leuk hoor een discussie over id bewijzen, maar zet die ff lekker voort in stuffis generalis of hk :P

Ikben onderhand nog steeds niet geholpen, laat ik et zo zeggen, ik heb nog geeneens nee gehoord van een gotter uit enschede die zo'n ding uberhaupt had.

Verwijderd

Topicstarter
Naja, dat word toch maar ff naar de marktstraat fietsen en ff bij discoverey vragen...

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik ben dus in discoverey geweest en heb ff GT 3 gespeeld... En hier is dan toch de uitslag... Ik blijf zeker weten 100% trouw aan de PC en investeer mijn geld dus nooit never ever niet aan een playstation 2. Waarom niet zul je vragen :? Nou de meest overtuigende factor was nog wel dat ik toen ik 200 reed in GT3 nog op mijn dooie gemakkie kon tellen hoeveel streepjes (van de weg) mijn wagen met een slakkengangetje passeerde. Sorry, maar ik ben toch al wel zoveel gewend dat ik vind dat met 200 km/h de streepjes niet met 20km/h langs de wagen moeten komen. Nee ik hoef geen ps2, en vind GT 3 niet leuk.

• Steffie
  • Laatst online: 12:08

Steffie

Opaque

Zeker nooit van de factor gameplay gehoord ;)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Op zaterdag 25 augustus 2001 15:17 schreef Fallen_angel het volgende:
Oke, ik ben dus in discoverey geweest en heb ff GT 3 gespeeld... En hier is dan toch de uitslag... Ik blijf zeker weten 100% trouw aan de PC en investeer mijn geld dus nooit never ever niet aan een playstation 2. Waarom niet zul je vragen :? Nou de meest overtuigende factor was nog wel dat ik toen ik 200 reed in GT3 nog op mijn dooie gemakkie kon tellen hoeveel streepjes (van de weg) mijn wagen met een slakkengangetje passeerde. Sorry, maar ik ben toch al wel zoveel gewend dat ik vind dat met 200 km/h de streepjes niet met 20km/h langs de wagen moeten komen. Nee ik hoef geen ps2, en vind GT 3 niet leuk.
Uhmmmmmmmmmmm weet je zeker dat je bij die zaak naar binnen bent geweest en niet keihard met je kop tegen de deur aan bent gelopen. deze jongen is echt niet goed bij zijn hoofd.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 15:24 schreef Steffie het volgende:
Zeker nooit van de factor gameplay gehoord ;)
Jawel, maar bij een goede gameplay hoort ook realiteit, en dat mis ik hier. Ok de graphics zijn redelijk, maar nog nieteens kwijl waardig, en het spel is gewoon te SLOOM.

• Terranca
  • Laatst online: 11:14
Op zaterdag 25 augustus 2001 15:42 schreef Fallen_angel het volgende:

[..]

Jawel, maar bij een goede gameplay hoort ook realiteit, en dat mis ik hier. Ok de graphics zijn redelijk, maar nog nieteens kwijl waardig, en het spel is gewoon te SLOOM.
Haha das wel typisch .. iedere reviewer vindt GT3 het meeste realistische spel op de markt, en meneer vindt het een rotspel door zijn gebrek aan realisme :) Ik moet toegeven dat ik uit de filmpjes ingame ook vrij sloom vind gaan, maar het schijnt dat dat gewoon ff wennen is.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Hij is niet goed bij zn hoofd? Hallo doe even normaal, smaken verschillen weet je wel. En vrede op aarde :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Raimond613
  • Laatst online: 15:54

Raimond613

Simracer

Op zaterdag 25 augustus 2001 15:17 schreef Fallen_angel het volgende:
In het grote GT3 topic in spielerij heb ik dezelfde ervaring gepost (ik heb mn PS2 gisteren gekocht), maar daar werd al gezegd dat het vanzelf wendt. Inderdaad, het wendt vanzelf en bovendien maakt de auto ook nogal een verschil.
Met welke auto heb jij gereden?

iracing profile

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee welke auto, boeit me ook vrij weinig, maar ik vind gewoon 200km/h is 200km/h dus daarom vind ik dat gewoon niet mooi. En je kan wel zeggen went vanzelf, Ja max payne spelen op een pentium 100 met 32 mb ram en een 2 mb video kaart went ook vanzelf, maar daar word het ook niet mooi/realistisch van.

Verwijderd

lol max payne draait dan zeker goed is je bullet time zeker nooit op :)

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 20:54 schreef Fallen_angel het volgende:
Geen idee welke auto, boeit me ook vrij weinig, maar ik vind gewoon 200km/h is 200km/h dus daarom vind ik dat gewoon niet mooi. En je kan wel zeggen went vanzelf, Ja max payne spelen op een pentium 100 met 32 mb ram en een 2 mb video kaart went ook vanzelf, maar daar word het ook niet mooi/realistisch van.
Ja hoor pikkie, daarom is het het populairste racespel (en na Final Fantasy X (PS2) een van de snelst/meest verkochte spellen) ter wereld. Als je niet van racegames houdt moet je dat de volgende keer meteen zeggen.

• Steffie

Steffie

Opaque

GRMBL... :(

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Steffie

Steffie

Opaque

Hij wacht liever op WipeOut :+

Als jij met 200 over de snelweg rijdt dan is het toch ook niet veel anders dan met een vaartje van 150. Of je moet het een keer zonder drugs proberen ;)

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 23:52 schreef Steffie het volgende:
Als jij met 200 over de snelweg rijdt dan is het toch ook niet veel anders dan met een vaartje van 150. Of je moet het een keer zonder drugs proberen ;)
Hahahhaha weet je wel hoeveel 200 scheelt met 150 of heb jij je rijbewijs nog niet? Ik vind als ik 150 rij, het gewoon nog vrij rustig, maar bij 200 beginnen de dingen pas echt voorbij te schieten :P

En bij 225 houdt mijn wagentje er mee op :)

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 10:47 schreef Mr.PlayR het volgende:
Hahahhaha weet je wel hoeveel 200 scheelt met 150 of heb jij je rijbewijs nog niet? Ik vind als ik 150 rij, het gewoon nog vrij rustig, maar bij 200 beginnen de dingen pas echt voorbij te schieten :P

En bij 225 houdt mijn wagentje er mee op :)
Dat ligt dan aan je auto, want met een Volvo S40 zie ik ook maar weinig verschil tussen 150 en 200.

• Steffie

Steffie

Opaque

Precies, met een Primera is dat gevoel niet veel anders. En nee ik heb nog geen rijbewijs, maar ik heb weleens in een auto gezeten met een vaartje van 200 op de snelweg.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar als je naar de streepies op de weg kijkt (is maar een voorbeeld) dan gaan ze wel snel aan je voorbij, of je nu in een Fiat zit of een ferarri dat maakt geen f*ck uit, en ik mis gewoon de snelheid in dat spel, en dat is gewoon BRAK!

Verwijderd

Topicstarter
Maar goed, laat ik het misschien anders zeggen. Misschien is GT3 wel gewoon het enige spel dat zo traag draait en is de rest mooi... ik wil niet direct dee hele ps2 afkraken aan de hand van 1 spel dat ik een half uur heb gespeeld.

• Steffie

Steffie

Opaque

Het spel is ook helemaal niet traag, misschien moet je het gewoon langer spelen en op een 16:9 TV.

• Raimond613
  • Laatst online: 15:54

Raimond613

Simracer

Op zaterdag 25 augustus 2001 20:54 schreef Fallen_angel het volgende:
Als je niet eens weet in welke auto je reed is GT3 misschien wel helemaal geen spel voor jou:
IMO is GT3 het 'paradijs' voor autofreaks, maar voor mensen met weinig (geen) autokennis is het gewoon het zoveelste racespel, dit keer met mooiere gfx en meer auto's. Die mensen kennen waarschijnlijk ook 80% van de auto's die in het spel zitten niet eens :(

Bovendien, als je nog niet eens de borg voor zo'n ding kan betalen, kan je dus helemaal nooit een PS2 kopen lijkt me....

iracing profile

Verwijderd

Topicstarter
Raimond, mensen als ik kunnen ook sparen, dus dat is het probleem niet, over 2 maandjes zou ik em principieel gezien kunnen kopen.

Maar ik denk dat ik dan maar eens tekken tag tournament ga spelen ofzo, dat moet dan wel goed zijn voor mij dus :?

Verwijderd

Koop gewoon F-Zero en een GBA! Veel goedkoper, veel sneller en je kan spelen waar je wilt ;)

Ik wil die "die-hards" hier wel eens 500 (meer mag altijd >:) ) door de laatste bocht van chamionship-mode zien gaan zonder te crashen...Dat gaat tenminste rete snel...en bij de GBA gaat het gewoon om de gameplay.

/me heeft altijd een hekel aan de PSX gehad en de PS2 staat bij hem dan ook wel wat lager dan "the third pace" :P !

En ga niet lopen zeuren dat consoles beter zijn dan PC's omdat games er "nooit op schokken". Turok 2 met een flammenwerper is misschien nog wel het beste voorbeeld. (lees: <10 fps).

/me 's 2 cents!!!

Verwijderd

Ach ja, sommige mensen die stellen gewoon hele hoge eisen aan een spel, Fallen_angel is daar een perfect voorbeeld van. Zulke mensen zeuren om de kleinste foutjes en missen eigenlijk de echte schoonheid van het spel.

Enne, Fallen_angel volgens mij kan je die PS2 maar gewoon vergeten want betere spellen dan GT3 vind je niet echt snel.

Verwijderd

Op maandag 27 augustus 2001 21:40 schreef ds het volgende:
Enne, Fallen_angel volgens mij kan je die PS2 maar gewoon vergeten want betere spellen dan GT3 vind je niet echt snel.
Nix aan toe te voegen...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 27 augustus 2001 21:29 schreef CommDante het volgende:
Koop gewoon F-Zero en een GBA! Veel goedkoper, veel sneller en je kan spelen waar je wilt ;)

Ik wil die "die-hards" hier wel eens 500 (meer mag altijd >:) ) door de laatste bocht van chamionship-mode zien gaan zonder te crashen...Dat gaat tenminste rete snel...en bij de GBA gaat het gewoon om de gameplay.

/me heeft altijd een hekel aan de PSX gehad en de PS2 staat bij hem dan ook wel wat lager dan "the third pace" :P !

En ga niet lopen zeuren dat consoles beter zijn dan PC's omdat games er "nooit op schokken". Turok 2 met een flammenwerper is misschien nog wel het beste voorbeeld. (lees: <10 fps).

/me 's 2 cents!!!
Njaah, dat van die gba niet echt met je eens natuurlijk, maar de psx 1 en 2 vind ik inderdaad nou niet echt dat je zegt kewl ofzo, ik bedoel een game hoort gewoon net zo snel te zijn als in het echt wil het realistisch zijn (echt is toch realistisch, ja toch, niet dan). En als gt3 echt het beste spel voor de psx2 is dan vind ik het bar slecht gesteld met dan ding.

• mradem
ach ach ach wat zijn er hier zielige mensen, ik heb haast medelijden. Ze hebben geen geld om een ps2 te kopen en dan gaan ze het beesie maar afkraken. eerst zit ie te smeken of hij bij iemand thuis mag komen om de PS2 te zien en dan komt hij met een mening die hij baseert op het 5 minuten spelen van 1 game in een winkel met een 30cm beeldbuis.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daar ruim een half uur staan spelen, enneuh 1 game, ja omdat het de beste game zou zijn, en die 30cm beeldbuis moet voor de snelheid geen $#@ uitmaken duszzzz.

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 04:19 schreef MREn het volgende:
Hey, zet je ICQ ff aan, dan stuur ik je ff een PS2 :)
ik denk dat MREn in de war is met een mp3 :+

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als ik jou was zou ik ook ff snel voor de dreamcast kijken, hij is nu zwaar goedkoop, heeft een paar goede vechtspellen en met bijna al de spellen een gameplay waar je u tegen zegt (komt rechtstreeks uit de arcade hallen).

Graphics van bv sonic adventure 2 zijn minstens zo goed als de ps2 :)

Jet Set Radio konden ze niet eens op de ps2 porten omdat ie et niet aan kan :7

• Steffie

Steffie

Opaque

Op maandag 27 augustus 2001 23:48 schreef Fallen_angel het volgende:
en die 30cm beeldbuis moet voor de snelheid geen $#@ uitmaken duszzzz.
Jammer dan, het verschil tussen 4:3 en 16:9 mode merk je wel degelijk. Bij 16:9 zie je meer van de omgeving waardoor je meer snelheidsgevoel krijgt. En met een groter beeld wordt dat alleen maar sterker.

• mradem
Op dinsdag 28 augustus 2001 00:24 schreef Hyperbird het volgende:
Als ik jou was zou ik ook ff snel voor de dreamcast kijken, hij is nu zwaar goedkoop, heeft een paar goede vechtspellen en met bijna al de spellen een gameplay waar je u tegen zegt (komt rechtstreeks uit de arcade hallen).

Graphics van bv sonic adventure 2 zijn minstens zo goed als de ps2 :)

Jet Set Radio konden ze niet eens op de ps2 porten omdat ie et niet aan kan :7
Dreamcast heeft ook wel leuke spellen maar je moet niet overdrijven. ps2 is wel een stukkie krachtiger dan een dreamcast en grafisch gezien gaan nu alle ps2 spellen komen. GT3 was de inleiding en de rest volgt nu.

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 28 augustus 2001 18:58 schreef mradem het volgende:

[..]

Dreamcast heeft ook wel leuke spellen maar je moet niet overdrijven. ps2 is wel een stukkie krachtiger dan een dreamcast en grafisch gezien gaan nu alle ps2 spellen komen. GT3 was de inleiding en de rest volgt nu.
Ja tuurlijk, maar die dreamcast is anderhalf jaar ouder en 3x zo goedkoop.

En sonic2 is echt ongelovelijk :9~ en snel, dat zie ik de ps2 gewoon nog niet doen en al helemaal in die verhouding zoals hier boven.

• mradem
Well, the future will tell us.

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 20:13 schreef Hyperbird het volgende:
Ja tuurlijk, maar die dreamcast is anderhalf jaar ouder en 3x zo goedkoop.
Dat komt door de kamikaze-actie van SEGA... Doh!
Pagina: 1