Xsarius OTT besturen met Magic Remote van LG TV

Pagina: 1
Acties:
  • 838 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomashoutsma
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 02-12-2023
Mijn vraag:
Ik wil graag mijn Xsarius Sniper 4K Mediaspeler besturen met de Magic Remote van mijn LG TV. Via de instellingen van de universele afstandsbediening heb ik OTT geselecteerd, en Xsarius opgezocht. Hier kan ik maar 1 afstandsbediening gebruiken, maar deze werkt niet met mijn mediaspeler. Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn TV en Xsarius mediaspeler met 1 afstandsbediening kan bedienen? En het liefst met de magic remote van mijn LG televisie.

Model Televisie: LG OLED55B7V
Model Mediaspeler: Xsarius Sniper 4K

Hoop dat iemand mij kan helpen!
Groeten Thomas
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norbert77
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-12-2024
Niemand?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:45

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Als ik het zo zie, dan heeft de Sniper 4K totaal andere hardware dan de digitale TV-ontvangers zoals de Revo 4K en Galaxy 4K. De Sniper heeft bijvoorbeeld een HiSilicon-mediaprocessor, terwijl de ontvangers Broadcom-processoren hebben.

Ik vermoed dat de universele afstandsbediening die je op de LG TV kunt kiezen gemaakt is voor de digitale TV-ontvangers en niet voor de Sniper-mediaspeler. In dat geval is er geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lellie
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 06-01 11:49
Mijn vraag:
ik heb een xsarius box avant 3+ maar die krijg ik niet verbonden met mijn samsung tv.wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:35

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Lellie Welkom op het forum. Het is niet de bedoeling om een nieuwe vraag over een ander probleem te stellen in een oud topic van iemand anders. Ook al is het hetzelfde merk. Jouw mediaspeler heeft gewoon HDMI dus daarmee zou het moeten werken. Wil je hulp daarbij, dan mag je een nieuw topic openen waarin je uitgebreid beschrijft wat je allemaal al geprobeerd hebt en waarom dit niet werkt. Zo blijven topics bij hun onderwerp en krijgt iedereen kans op het beste antwoord. :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.