Tips voor (tijdelijke) monitor voor software ontwikkeling

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41
Ik zoek een?
Een monitor rond de 32" voor software ontwikkeling.

Ik ben woonachtig in Zweden maar zal met enige regelmaat vanuit Nederland werken en zoek dus een extra scherm voor wanneer ik in Nederland ben en max 2 weken achter elkaar vanuit Nederland werk. Het gaat er mij met name om dat ik niet enkel van me laptop hoef te werken want dan is me nek over enkele maanden gesloopt :+

Momenteel werk ik met twee 27" Dell U2715H schermen (één horizontaal en één verticaal) waar ik erg tevreden mee ben. In m'n ouderlijk huis zal er echter geen ruimte zijn voor twee schermen dus zit meer te kijken richting één 32" scherm maar sta open voor alternatieven :)

Wat is je budget?
Pak em beet 200-250 euro. Mag iets meer zijn, mag uiteraard ook minder zijn.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur qua merk, type of wat dan ook. Ik heb nog nooit met een curved scherm gezeten dus geen flauw idee of me dat zou bevallen dus bij voorkeur geen curved scherm.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
HDMI aansluiting voor de laptop is een vereiste, geen zin om een docking station mee te moeten zuilen iedere keer. Er zal niet gegamed worden en het gaat dus enkel om de software ontwikkeling. Het zou mooi zijn als de tweede hands waarde van het scherm "enigszins" stabiel ligt zodat ik het scherm op een gegeven moment van de hand kan doen.

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:44
Heb je deze test al bekeken: 4k voor weinig Round-up - Veertien betaalbare 4k-monitoren getest? Zelf heb ik de 32" Philips uit deze test gekocht in het begin van de lockdowns: Monitor Best Buy Guide - De beste monitoren voor thuiswerken, maar die is zo te zien niet meer leverbaar. Hij bevalt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Even out of the box denken: als ie iets groter mag zijn (zeg 43") zou je ook naar een 43" UHD TV kunnen kijken. Dan zit je op ca 380 euro, maar kun je ook je xbox of playstation nog eens aansluiten als je het devven zat bent ;)
https://www.coolblue.nl/t...en=laagste-prijs&pagina=1

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
Thanks @martyw and @The Eagle voor de suggesties maar zowel de monitoren in de MBBG als de Coolblue suggestie van de TV ligt ruim 150 euro boven wat "m'n budget" is. Het gaat om een tijdelijke situatie (ziekte in de familie) waardoor even €350 ophoesten voor een scherm waar enkele maanden (opgeteld) op gewerkt zal worden iets te gortig is wat mij betreft.

Had zelf de volgende monitor pricewatch: AOC Q32V4 Zwart gevonden maar geen flauw idee of dit wat is aangezien er geen reviews van zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als het toch voor tijdelijk is: waarom niet voor een 2e hands scherm gaan? Hoeft niet de hoofdprijs te kosten natuurlijk, en darna prima te verkopen voor een zaht prijsje.
Ik zie deze ineens, wellicht iets voor jou? V&A aangeboden: LG 29UB67-B Zwart // Ultrawide

Moet me daarbij ineens ook bedenken dat in jouw geval een ultrawide best wel eens handig zou kunnen zijn.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
Die is vandaag geplaatst zie ik, daar gaan we even achteraan! Thanks! oOo _/-\o_ Nieuw hoeft wat mij betreft niet maar wat ik zoal tegenkwam op marktplaats en op V&A viel me over het algemeen flink tegen...

Pagina: 1