Toon posts:

Wie heeft er al een TB 1400 op zijn A7V ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo :)

Is er al iemand die een TB 1400 op zijn A7V heeft geprikt en zo ja, wat zijn de ervaringen ? *D

Gr.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

pff...sorry... ik weet alleen..: dat!... morgen ga ik met een vriend de 1 ghz op zijn jetway mobo aansluite.. (nu geen ddr geheugen) en die jetway heb dezelfde specs als de av7 ..lijkt me wel leuk worden.. volgends mij wertie oppietoppie!! :D

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op vrijdag 24 augustus 2001 02:17 schreef gitaarwerk het volgende:
pff...sorry... ik weet alleen..: dat!... morgen ga ik met een vriend de 1 ghz op zijn jetway mobo aansluite.. (nu geen ddr geheugen) en die jetway heb dezelfde specs als de av7 ..lijkt me wel leuk worden.. volgends mij wertie oppietoppie!! :D
gehehg ik wil je reactie morgen wel zien

ik vind die jetway mobo's nie goed

had zo'n intel jetway bord had beter wat meer geld kunnen uitgeven voor een asus of abit ofzo maarja
zo doende leert men :o

Verwijderd

Topicstarter
Zelf draai ik nog steeds met een TB 1000, maar ik denk erover om een TB 1400 te kopen. (Wat extra power voor mijn GeForce II Ultra :9~ )
Daarom wil ik uiteraard eerst weten wat de ervaringen zijn.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op vrijdag 24 augustus 2001 02:19 schreef happy3736 het volgende:

[..]

gehehg ik wil je reactie morgen wel zien

ik vind die jetway mobo's nie goed
tja.. we zien wel..de chipset is in ieder geval goed KT266
nou ja..goeie reviews van gezien

uhmz..verder zien we het wel.. ik kan op dit moment moeilijk vergelijken.heb neit echt supersnelle pcs meer gezien.. dus mijn celeron 466 was al snel..(issie ook voor zijn doen dan) dus ik zie et wel..

jullie horen et nog

• vulcan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 13:43
Yap, gisteren erop gezet. Spiretje erop. Koelpasta.

Teruggeklokt naar 1050, idle, 60 graden. (1400, idle, 73 graden)

Beats me... Help :-)

Dus helaas nog geen mooie verhalen. Maar die gaan wel komen als dat ding eenmaal koel is (Zit 512 DDR in, Geforce 3, RAID-0: 2x IBM 40GB 7200RPM) :9~ :9~

Je kan het laten, je kan het doen of je kan het laten doen

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ah.. weet je.. ik ga et ook vandaag zien :P met jetway moederbord. met ff tijdelijk riva tnt 2.. maar waarom zit iedereen te clocken..mzz.alleen maar veel werk..vind et snel zat gaan maar ja.. daarvoro heet et hier tweakers :P dus ik hou men mond wel :D

scheelt geforce 3 en geforce 2 veel? ik hoorde dat geforce 3 realtime kon renderen.. wel col

Verwijderd

Nou Tazzkill, als die Tbird 200Mhz FSB is wil ik em misschien wel overnemen als je em eruit gooit. Wat zou je ervoor willen hebben?

Verwijderd

TazzKill, komt me bekent voor van CS. Kan dat?
Pagina: 1