Mijn vraag:
Goedemiddag,
Ik heb sinds gisteren een probleem op mijn Samsung Galaxy A51.
Om mijn menu te ordenen heb ik mappen aangemaakt waarin ik de apps heb gezet.
Zo had ik ook een mapje met "Games" en en een mapje voor mijn dochter met wat apps die op de een of andere manier beide verdwenen zijn. Andere mapjes staan er nog wel gewoon, het zijn alleen deze 2 mapjes die kwijt zijn.
De apps zelf zijn individueel ook niet zichtbaar in het menu, maar wel te vinden via de zoekbalk bovenin of via de gamelauncher, waardoor ik het idee heb dat de gehele map verborgen is? Maar ik weet niet of dit wel kan.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Software is up to date volgens de telefoon.
Versie One UI 3.1 / Android versie 11
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb gezocht tussen mijn verborgen apps, maar hier staan ze niet tussen.
Reboot helpt helaas ook niet.
Verder heb ik me rot gegoogeld, maar helaas geen antwoord kunnen vinden... Hopelijk herkent iemand hier het probleem.
Alvast bedankt voor de moeite
Goedemiddag,
Ik heb sinds gisteren een probleem op mijn Samsung Galaxy A51.
Om mijn menu te ordenen heb ik mappen aangemaakt waarin ik de apps heb gezet.
Zo had ik ook een mapje met "Games" en en een mapje voor mijn dochter met wat apps die op de een of andere manier beide verdwenen zijn. Andere mapjes staan er nog wel gewoon, het zijn alleen deze 2 mapjes die kwijt zijn.
De apps zelf zijn individueel ook niet zichtbaar in het menu, maar wel te vinden via de zoekbalk bovenin of via de gamelauncher, waardoor ik het idee heb dat de gehele map verborgen is? Maar ik weet niet of dit wel kan.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Software is up to date volgens de telefoon.
Versie One UI 3.1 / Android versie 11
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb gezocht tussen mijn verborgen apps, maar hier staan ze niet tussen.
Reboot helpt helaas ook niet.
Verder heb ik me rot gegoogeld, maar helaas geen antwoord kunnen vinden... Hopelijk herkent iemand hier het probleem.
Alvast bedankt voor de moeite