Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Met www.elcheapo.nl kom ik zo tot 3 hits
.
maar die zijn alleen mailorder of heel ver weg
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Ik wil het spel ook hebben en heb het besteld (via El Cheapo) bij Davista, maar na 3 maanden wachten heb ik nog niks. Twee weken geleden heb ik het besteld bij NLstore maar daar heb ik ook nog niks van! 
Weet niemand toevallig een adresje in Eindhoven?
Weet niemand toevallig een adresje in Eindhoven?
Check intertoys is, heb ik hem ook vandaan. (10 piek!!!)
Ook meteen ff die patch installeren, is vet!!! nieuwe maps enzo.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Jap... ik had hem ook bij intertoyz vandaan op coolsingel... maar daar heeft hij neit veel aanOp vrijdag 24 augustus 2001 22:41 schreef steveman het volgende:
Welke intertoys? Bij "mijn" intertoys issie niet te vinden!Op vrijdag 24 augustus 2001 22:41 schreef steveman het volgende:
Hij is vrijwel niet te krijgen, dus stad en land aflopen heeft niet veel zin.Op zaterdag 25 augustus 2001 11:03 schreef Qorne het volgende:
speelgoed winkel misschien bartsmit man zoek eens GOED
3Clipz: Was jij die dude die mij contacte via ICQ? Sorry dat ik niet reageerde, ik kon je mailadres later niet terugvinden in de history. Maar het toeval wil dat ik zelf ook naar een LAN ben, daar zit ik nu dus ook (typ dit op enige PC die met internet verbonden is).
Ik hoop dat je hem nog gevonden hebt!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Patches niet vergeten !!
Anders mis je de mooiste dingen, zoals de nieuwe voertuigen.
Maar euh je kan het ook gewoon over het internet spelen hoor !
Moet je Gamespy Arcade gebruiken
www.gamespyarcade.com
Anders mis je de mooiste dingen, zoals de nieuwe voertuigen.
Maar euh je kan het ook gewoon over het internet spelen hoor !
Moet je Gamespy Arcade gebruiken
www.gamespyarcade.com
Ik zoek hem ook al, kut ding is moeilijk te krijgen
Wauw, dat in zo'n klein stadje al H'berg nog zoiets zeldzaams voorkomt
.
Ik zag laatst in Zwolle ook nog allerlei ietwat oudere spellen tegen zeer schappelijke prijzen bij de dynabyte, wie weet is dat elders ook het geval. Maar de speelgoedwinkels moet je zeker langs gaan!
Ik zag laatst in Zwolle ook nog allerlei ietwat oudere spellen tegen zeer schappelijke prijzen bij de dynabyte, wie weet is dat elders ook het geval. Maar de speelgoedwinkels moet je zeker langs gaan!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
waar woon je, as je het pas in zwolle zag, ik kom vaak in zwolle (woon in elburg 20 km verderop).
thx anyways, zal ff bij de dynabyte gaan kijken
thx anyways, zal ff bij de dynabyte gaan kijken
Ik heb het zojuist bij NL store besteld
Verwijderd
Same here.Op dinsdag 01 januari 2002 18:09 schreef Frozen-North het volgende:
Ik heb het zojuist bij NL store besteld
Pagina: 1