Hallo allemaal,
Zoals veel topics hier starten, mijn vriendin is op zoek naar een nieuwe laptop, omdat haar huidige het heeft begeven en haar backupmachine uit het jaar kruik stamt. Omdat de innovaties elkaar in een razendsnel tempo opvolgen heb ik helaas onvoldoende kennis en kunde om haar van gedegen advies te voorzien.
Dus bij dezen: Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen bij deze zoektocht?
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn vriendin gebruikt haar laptop voornamelijk om fotoboeken (Albelli) te maken. De laptop moet dus geschikt zijn voor lichte fotobewerking, maar software als Photoshop e.d. zal zij niet gaan gebruiken.
Ook zal zij de laptop gebruiken voor haar studie, dus MS Office, Zoom e.d. moeten er soepel en in parallel op kunnen draaien.
Tot slot zal zij de laptop gebruiken om te browsen en/of een film te kijken.
Wat is je budget?
≤ €1000,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal voornamelijk thuis worden gebruikt, dus hoeft niet extreem licht te zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
https://tweakers.net/pric...;1769508;1777984;1630780/
Alvast hartelijk bedankt!
Zoals veel topics hier starten, mijn vriendin is op zoek naar een nieuwe laptop, omdat haar huidige het heeft begeven en haar backupmachine uit het jaar kruik stamt. Omdat de innovaties elkaar in een razendsnel tempo opvolgen heb ik helaas onvoldoende kennis en kunde om haar van gedegen advies te voorzien.
Dus bij dezen: Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen bij deze zoektocht?
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn vriendin gebruikt haar laptop voornamelijk om fotoboeken (Albelli) te maken. De laptop moet dus geschikt zijn voor lichte fotobewerking, maar software als Photoshop e.d. zal zij niet gaan gebruiken.
Ook zal zij de laptop gebruiken voor haar studie, dus MS Office, Zoom e.d. moeten er soepel en in parallel op kunnen draaien.
Tot slot zal zij de laptop gebruiken om te browsen en/of een film te kijken.
Wat is je budget?
≤ €1000,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal voornamelijk thuis worden gebruikt, dus hoeft niet extreem licht te zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- Schermdiagonaal: 15.6 - 16”
- Werkgeheugen: 8 - 16GB
- Opslagcapaciteit: 512GB - 1TB (SSD)
- Toetsenbord: QWERTY, Verlicht & Numpad
- Aansluitingen (geen harde eis): 2 USB A, 2 USB C
https://tweakers.net/pric...;1769508;1777984;1630780/
Alvast hartelijk bedankt!