Toon posts:

Is dit verboden ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je een topic naamt genaamd:"Email me voor divx movies".
En je zet er het volgende in: Als er hier iemand een link wilt naar een site waar je DivX Backup movies kan downloaden moet je mij mailen naar blabla@nogwat.nederland...

Zou dat mogen ???

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-12 23:20

Klippy

Still Game

Lijkt mij niet, officieel zou het misschien net kunnen, maar krijgen we hier zometeen 23 van de requests per dag en dat is ook lomp.

Zal wel niet mogen dan.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Dan krijg je van mij een waarschuwing of ban.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op vrijdag 24 augustus 2001 01:29 schreef HlpDsK het volgende:
Dan krijg je van mij een waarschuwing of ban.
De reden hiervoor is dat GoT dan wordt gebruikt als medium voor het verkrijgen van warez en daar krijgen wij de grooste problemen mee

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:13

Hoicks

Techno!

.... en terecht.

lees de faq er maar op na.

Bovendien vind ik dat er een regel in de faq moet komen die uitsluit dat er op geen enkele wijze een link gelegd mag worden met wares e.d.

scheelt een zooi van dit soort topics namelijk,

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-12 23:20

Klippy

Still Game

Op vrijdag 24 augustus 2001 01:41 schreef Hoicks het volgende:
.... en terecht.

Bovendien vind ik dat er een regel in de faq moet komen die uitsluit dat er op geen enkele wijze een link gelegd mag worden met wares e.d.

Ja, daar had ik ook mijn post op gebaseerd, staat nergens dat je niemand een linkje mag mailen :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Hoicks
  • Laatst online: 11:13

Hoicks

Techno!

Alle mazen in het net dichten is altijd mijn motto geweest. ;)

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op vrijdag 24 augustus 2001 01:41 schreef Hoicks het volgende:
.... en terecht.

Dat kan geregeld worden
Op vrijdag 24 augustus 2001 01:43 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Ja, daar had ik ook mijn post op gebaseerd, staat nergens dat je niemand een linkje mag mailen :P
Nee, maar dat kan geregeld worden.
Wat ik alleen zo jammer vind; dat je zo langzamerhand alle no-no's, gaatjes en regeltjes in die FAQ moet gaan zetten omdat mensen het nodig vinden om die regels letterlijk te nemen, en daarom zeggen: "Het staat niet letterlijk in de policy, dus het mag."
Waar ga je heen als GoT een policy nodig heeft ter omvang van het Burgerlijk Wetboek?

En nee, hier bedoel ik niet diegenen boven deze reactie, maar de algehele mores hier op GoT.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Op vrijdag 24 augustus 2001 07:02 schreef Kaj. het volgende:
Nee, maar dat kan geregeld worden.
Wat ik alleen zo jammer vind; dat je zo langzamerhand alle no-no's, gaatjes en regeltjes in die FAQ moet gaan zetten omdat mensen het nodig vinden om die regels letterlijk te nemen, en daarom zeggen: "Het staat niet letterlijk in de policy, dus het mag."
Waar ga je heen als GoT een policy nodig heeft ter omvang van het Burgerlijk Wetboek?
Daarom moet er een faq komen wat wel mag, en wat er niet instaat mag allemaal niet :+ O-)

Verwijderd

HALLOOOO!!!

Die gast doet gewoon een divX request! |:(

• Dennis
  • Nu online
Op vrijdag 24 augustus 2001 07:06 schreef Agijsbro het volgende:
HALLOOOO!!!

Ja je hebt eigenlijk wel gelijk... je kunt hem nu al mailen eigenlijk. |:(

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

EN Warez requests, geldt dat ook voor een indirecte link? (stel, ik link naar een pagina, en op die pagina staat een link naar Warez)? en in sig's?

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dat komt imo voor een deel door jullie zelf. Omdat er tegenwoordig ook overal FAQ's voor worden gemaakt...

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Op vrijdag 24 augustus 2001 07:22 schreef WieMie het volgende:
EN Warez requests, geldt dat ook voor een indirecte link? (stel, ik link naar een pagina, en op die pagina staat een link naar Warez)? en in sig's?
Zoals al gebleken in een ander topic: JA.
Dan zouden een heleboel topics nu toch eigenlijk dicht moeten... Hmmz...

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op vrijdag 24 augustus 2001 07:58 schreef saviour het volgende:

[..]

Dat komt imo voor een deel door jullie zelf. Omdat er tegenwoordig ook overal FAQ's voor worden gemaakt...
En die vloeien weer voort uit het gedrag van een aantal gebruikers. Wat dat betreft zitten we in een neergaande spiraal, en valt er geen duidelijke schuldige aan te wijzen.
Is ook niet nodig, ik probeer alleen een oorzaak te vinden voor al het vierkante-millimeter gedraai in LA.

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:32
Hij doet nu toch al een request of zie ik dit verkeerd? Beetje gluiperig op deze manier, als mensen nou eens kappen met dit soort onzin, scheelt ook een zooi topics.

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Op vrijdag 24 augustus 2001 09:02 schreef XTracer het volgende:
Hij doet nu toch al een request of zie ik dit verkeerd? Beetje gluiperig op deze manier, als mensen nou eens kappen met dit soort onzin, scheelt ook een zooi topics.
Klopt, er staat ook al een topic in SU, met al die modjes hier... Dit lijkt verdacht veel op een request voor DivX;-)

• Nielsz
  • Niet online
HALLOOOO!!!

Technisch gezien doet hij geen request maar een offer :+

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
HALLOOOO!!!

Mag jij me anders eens gaan vertellen hoe hij zijn vraag anders had moeten uitleggen ??

• sorted.bits
ik ga toch ook niet 200 rijden op de snelweg, daarna een politie auto afsnijden om dan te vragen aan die agent : "Is dat verboden? Want als dat zo is zal ik het niet doen"

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Op vrijdag 24 augustus 2001 10:01 schreef XTracer het volgende:
ik ga toch ook niet 200 rijden op de snelweg, daarna een politie auto afsnijden om dan te vragen aan die agent : "Is dat verboden? Want als dat zo is zal ik het niet doen"
Hij vraagt het nu toch ook voordat ie 200 gaat rijden :? :?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op vrijdag 24 augustus 2001 07:02 schreef Kaj. het volgende:
En nee, hier bedoel ik niet diegenen boven deze reactie, maar de algehele mores hier op GoT.
is het geen idee om een faq te maken wara in staat wat WEL mag? ;)

Verwijderd

HALLOOOO!!!

Ziek is de persoon die de topicstarter zijn divx-lijst gaat mailen. Nuff said.

• sorted.bits
Op vrijdag 24 augustus 2001 10:37 schreef Renegade het volgende:

[..]

Hij vraagt het nu toch ook voordat ie 200 gaat rijden :? :?
Nee, want op deze manier vraagt hij het toch eigenlijks al?

• Kresh
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 15:45
hoe zou hij zijn vraag dan uit moeten leggen zonder om warez te vragen??
dat gaat toch niet :?

• sorted.bits
hij zou gewoon de faq moeten lezen, net als iedereen?

• Sick Nick
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Op vrijdag 24 augustus 2001 12:04 schreef Kresh het volgende:
hoe zou hij zijn vraag dan uit moeten leggen zonder om warez te vragen??
dat gaat toch niet :?
Nee, dat gaat niet en dus mag het ook niet.
Als je dat soort shit wilt doen moet je op andere fora/boards rondhagen. Bijna heel GoT hangt ook op die boards dus..... :P

Verwijderd

Topicstarter
Dat is niet waar... want daar heb ik al een andere site voor!!!

Niet boos worden allemaal he, twas maar een vraag... en NIET mij mailen...

Verwijderd

Euh alle topics die beginnen met "kan iemand met [blaat blaat] me mailen?" mogen inprinciepe gesloten/nuked worden want we zitten hier op een F O R U M kortom iemand stel een vraag, krijgt daar (misschien) antwoord op, leuke discussie volgt evt nog en dan is het weer klaar. en als iemand anders de zelfde vraag heeft kan ie de discussie nog es nalezen, kortom *iedereen* heeft er wat aan, ik bedoel al vraagt iemand "mail de leukste foto van je kat naar Katte@bak.nl" wat heb ik er als mede-forum gebruiker dan aan?! *NIX*!!! En ik wil OOK! die katte foto's zien (goed zal wel huiskamer topic worden maar dat terzijde) (en nou zit ik ook niet te wachten op katte foto's maar t is ook maar een voorbeeld)

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tuurlijk mag dat anders mag je ook niet meer linken naar google of warez.pagina.nl cracks.pagina.nl e.d. en ga me niet vertellen dat die illegaal zijn want dan zouden ze nu wel tig keer zijn aangeklaagd.

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 10:41 schreef poohbeer het volgende:

[..]

is het geen idee om een faq te maken wara in staat wat WEL mag? ;)
Het begrip 'nettiquette' zou voldoende moeten zijn.

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 24 augustus 2001 16:00 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

En jij denkt dat mijn vader (ff voorbeeld) weet wat dat betekend?
Daarmee doel ik dus op de gemiddelde n00b

Verwijderd

GOT + warez = NOT done!
Dat weet die gozer donders goed, anders zou ie z'n vraag ook niet posten. GOT is gewoon niet de plek om aan je warez te komen (ik gebruik Linux, dus heb weinig met warez te maken) en kun je niet anders aan je warez komen dan heb je gewoon pech.

Nuff said.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
Op vrijdag 24 augustus 2001 16:00 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Kijk en daar wringt nou de schoen !

nettiquette zijn iets vaags, als ik onder iemand anders zijn naam een reactie post en ik zet er wel mijn naam onder vind ik dat het kan, naar mijn idee ben ik dan redelijk bezig en ik denk dan dat weinig mensen hier bezwaar tegen hebben. Toch blijken vooral de beheerders van dit forum er anders over te denken, zij hebben dus een ander interpretatie van nettiquette.

Dus nettiquette alleen zijn niet voldoende.
Pagina: 1