Een tijd geleden deze subwoofer overgenomen van een kennis van mij:Pioneer TS-WX206A. Ik ben zelf niet echt bekend met Auto's en Audio in het algemeen. Nu wou ik deze eindelijk in mijn auto aan gaan sluiten. Ik heb een Daihatsu Sirion 2 met nog de orginele radio erin, ik verwacht zelf niet dat deze radio goede aansluit mogelijkheden heeft. Om deze te vervangen zou ik een compleet nieuwe faceplate moeten kopen zodat er een (normale) aftermarket Auto radio erin te zetten.
Nu vroeg ik mij dus af. Zou het mogelijk zijn zonder problemen om deze subwoofer aan te sluiten met een luidsprekersnoer op de luidspreker uitgang die achter in het portier van de auto zit? Zonder problemen bedoel ik dus: veiligheid qua brand, kortsluiting en dergelijke maar ook qua stroomverbruik?
Ik zal hieronder wat plaatjes toevoegen van de subwoofer en waar dat ik hem op aan zou willen sluiten.
zoals te zien is op de foto is er ook een luidsprekersnoer aangesloten op de binnenkant van de subwoofer?
bij voorbaat dank!
:strip_exif()/f/image/EaIRRzvf3UpUAUTfNoww0rBC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f3kRhVlWYTZIKhoCtPFsnxT9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TXlDoADfRkAFx2sMzn1uYOjf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s91oCA2in9qeTsqXIUjFq4Om.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu vroeg ik mij dus af. Zou het mogelijk zijn zonder problemen om deze subwoofer aan te sluiten met een luidsprekersnoer op de luidspreker uitgang die achter in het portier van de auto zit? Zonder problemen bedoel ik dus: veiligheid qua brand, kortsluiting en dergelijke maar ook qua stroomverbruik?
Ik zal hieronder wat plaatjes toevoegen van de subwoofer en waar dat ik hem op aan zou willen sluiten.
zoals te zien is op de foto is er ook een luidsprekersnoer aangesloten op de binnenkant van de subwoofer?
bij voorbaat dank!
:strip_exif()/f/image/EaIRRzvf3UpUAUTfNoww0rBC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f3kRhVlWYTZIKhoCtPFsnxT9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TXlDoADfRkAFx2sMzn1uYOjf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s91oCA2in9qeTsqXIUjFq4Om.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Pf74AHiVGzr7GoQxVlI3cBQG.png?f=fotoalbum_large)