Ik ben zojuist verhuisd en wil mijn desktop aansluiten.
Computer start op maar geeft geen beeld. Niet uit de GPU of MOBO video-uitgangen.
Ook hoor ik geen piepjes of branden er geen leds op het MOBO.
De fans draaien, GPU wordt gevoed, alle USB poorten geven stroom.
Ik zou niet kunnen bedenken wat er is gebeurd waardoor het probleem wordt veroorzaakt.
De Hangen en opstarten Troubleshooter heb ik al doorlopen zonder positief resultaat.
Als ik de PC wil afsluiten door de powerbutton ingedrukt te houden, begint deze te knipperen en weigert uit te gaan.
MOBO: Gigabyte Aorus X570 ELITE
CPU: Ryzen 3900X
GPU: Gigabyte RTX 3080 GAMING OC
PSU: Corsair RM750
RAM: Corsair Vengeance LPX 32GB (2x16)
KAST: NZXT H510
Als ik zoek naar vergelijkbare problemen is de conclusie vaak dat het aan de PSU zou liggen, maar die doet het duidelijk wel aangezien de GPU, Fans en USB-poorten het wel doen.
Wat zie ik over het hoofd?
Bedankt alvast voor jullie suggesties : )
Computer start op maar geeft geen beeld. Niet uit de GPU of MOBO video-uitgangen.
Ook hoor ik geen piepjes of branden er geen leds op het MOBO.
De fans draaien, GPU wordt gevoed, alle USB poorten geven stroom.
Ik zou niet kunnen bedenken wat er is gebeurd waardoor het probleem wordt veroorzaakt.
De Hangen en opstarten Troubleshooter heb ik al doorlopen zonder positief resultaat.
Als ik de PC wil afsluiten door de powerbutton ingedrukt te houden, begint deze te knipperen en weigert uit te gaan.
MOBO: Gigabyte Aorus X570 ELITE
CPU: Ryzen 3900X
GPU: Gigabyte RTX 3080 GAMING OC
PSU: Corsair RM750
RAM: Corsair Vengeance LPX 32GB (2x16)
KAST: NZXT H510
Als ik zoek naar vergelijkbare problemen is de conclusie vaak dat het aan de PSU zou liggen, maar die doet het duidelijk wel aangezien de GPU, Fans en USB-poorten het wel doen.
Wat zie ik over het hoofd?
Bedankt alvast voor jullie suggesties : )