Mercedes-Benz Comand

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Weet iemand of het Comand systeem in een mercedes CD-Text ondersteunt ? Ik ben ff cd's aan het branden maar nu geen zin om in de auto te zitten.

Voor degenen die niet weten wat comand is: een vierkant kastje met lcd schermpje met Radio CD TV Telefoon Navigatie

Verwijderd

Command misschien?

• P.B.
  • Niet online
nope, het heet comand

Verwijderd

heeft ie een mercedes-benz ( zoals ie dat zo mooi noemt ) is ie te lui om ernaar toe te lopen .. |:(

Verwijderd

Als je een Benz hebt, dan zit er ook een boekwerk bij zo dik als een telefoonboek. Daar staat het vast in. En als het er niet op staat zit het er ook niet in.

Ik heb ook 3 dagen door de 'manual' gebladerd voordat ik wist hoe ik de radio moest bedienen. En de cruise control en zo snap ik nog steeds niet.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op vrijdag 24 augustus 2001 01:52 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb ook 3 dagen door de 'manual' gebladerd voordat ik wist hoe ik de radio moest bedienen. En de cruise control en zo snap ik nog steeds niet.
en dat noemt zich een tweaker :7

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Ik hoop dat jullie het hebben over cabrio's of zijn jullie soms Taxi-chauffeurs??

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Patser.
Zit er ook een taximeter in dat display ? ;)

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 04:49 schreef FreeRider het volgende:
Patser.
LOL!

Verwijderd

ALtijd al taxi-chauffeur willen zijn. :r
Kheb echt medelijden met alle taxi-chauffeurs.
kom op nou man je gaat toch gn taxi rijden,
Mercedes = :'( :r |:( ;(
Alfa = >:) :) :9~ 8-)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 11:27
Jezus doe ff jaloers ofzo anders. Een mercedes is gewoon, per definitie zou ik bijna zeggen, een supervette wagen. Oke het mag een fout imago hebben (taxi's/kampbakken/turkenbakken) maar dat boeit toch niet?
Op vrijdag 24 augustus 2001 04:49 schreef FreeRider het volgende:
Patser.
Deze is wel goed trouwens :D

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 01:24 schreef prenobe het volgende:
Weet iemand of het Comand systeem in een mercedes CD-Text ondersteunt ? Ik ben ff cd's aan het branden maar nu geen zin om in de auto te zitten.
Jij bent gek dat je een Benz hebt ge.... (vul hier maar in ;)), je kon beter meteen een Rolls met chauffeur nemen als ik dit lees.

Verwijderd

mercedes is mooi
en ik geloof dat in die nieuwe mercedessen dat wel wordt aondersteurt maar weet niet zeker zoeist meen ik gelezen te hebben in dat mercedes blad...
bij ons dus niet :(

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 16:17 schreef clvy82 het volgende:
mercedes is mooi
en ik geloof dat in die nieuwe mercedessen dat wel wordt aondersteurt maar weet niet zeker zoeist meen ik gelezen te hebben in dat mercedes blad...
bij ons dus niet :(
Heb je nix beters te doen dan in zo'n suf blad te lezen met alleen maar pooierbakken.

Oh ik snap het al jullie zoeken naar advertenties voor taxi-chauffeur :D

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

Voor degenen die niet weten wat comand is: een vierkant kastje met lcd schermpje met Radio CD TV Telefoon Navigatie
Yep ondersteund die teksten >:) We hebben er ook eentje :Y) en hij doet het goed..alleen af-en-toe vergeet ie dat er een afslag is en doet ie raar (met navigatie)

Wat ook leuk is de TV..helaas nog geen tunerchip voor :(
Pics op aanvraag :) (hij is alleen beetje vies..)

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

wij hebben nu dus gewoon een niet-mercedes-navigatie en ik moet zeggen die dat het toch wel beter...

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 25 augustus 2001 10:55 schreef clvy82 het volgende:
wij hebben nu dus gewoon een niet-mercedes-navigatie en ik moet zeggen die dat het toch wel beter...
Maar je hebt command nog niet ingebouwd gezien..is dus echt mooi.. :9~

Defunctus Deo Juvente

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Jep, dat ding ondersteund cd-text.

Verwijderd

Eh ik heb in mijn Rolls Royce een mooie stereo zitten weet iemand waar ik uit aan/uit knopje kan vinden ??

Mercedes-Benz :r

• P.B.
  • Niet online
Nee geen taxi....

Maarre ik heb dus geburnt met Nero burning Rom en ik heb geen cd-teksten gezien, volgens mij doe ik iets fout.

• P.B.
  • Niet online
Haha, ja indd.
Op zaterdag 25 augustus 2001 11:38 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Maar je hebt command nog niet ingebouwd gezien..is dus echt mooi.. :9~

Verwijderd

LOL al die jaloerse reacties *D

Verwijderd

man, het is voor sommige echt moeilijk om on-topic en serieus te reageren of niet..

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat een Mercedes-geflame hier zeg, get a life :r

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
conclusie/antwoord: Ja, CD-text wordt ondersteund door het comand systeem.

einde topic

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 17:56
je kan toch gewoon cd-text branden, als je systeem het ondersteund zal ie het laten zien anders werkt de cd ook gewoon hoor.

Hail to the king baby!

Pagina: 1