Koptelefoon voor het sporten, verjaardagscadeau

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:11
Ik zoek een?
Een koptelefoon. Het is een verjaardagscadeautje dus niet een heel hoog budget.

Wat is je budget?
Maximaal 75 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De wensen van mijn broertje die het cadeautje ontvangt zijn:
- goede prijskwaliteit
- draadloos
- diep geluid
- goed blijven zitten/goede pasvorm. Hij is bovenop zijn hoofd kaal, de hoofdband moet wel grip hebben.

Hij sport in de sportschool, beweegt niet extreem met zijn hoofd, werkt met gewichten dus de koptelefoon hoeft niet op zijn hoofd vastgelijmd te worden ofzo.

Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: JBL Tune 750BTNC (Zwart) Hier kwam hij mee, heeft hij geen ervaring meer. Maar ik lees hier toch wat mindere reviews over.
Hij was deze ergens tegengekomen in een Top 5 voor koptelefoons voor het sporten.

Zijn er betere te vinden voor dat budget?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wat dacht je van AirPods?

Zie in de sportschool tegenwoordig niets anders, ook veel fijner met zweet en zo in plaats van zo'n groot ding op je hoofd.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik zie beide wel gebruikt worden in de sportschool. Maar hoorde hem erover dat oortjes bij hem snel uitvallen. Ik heb hetzelfde probleem met mijn linkeroor. Als ik bijvoorbeeld iets opraap van de grond of met harde wind dan valt de linker haast uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Binnetie schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:18:
Ik zie beide wel gebruikt worden in de sportschool. Maar hoorde hem erover dat oortjes bij hem snel uitvallen. Ik heb hetzelfde probleem met mijn linkeroor. Als ik bijvoorbeeld iets opraap van de grond of met harde wind dan valt de linker haast uit.
Je hebt speciale oortjes voor het sporten die zich bijv. vastklemmen in je oorschelp (willekeurig voorbeeld):

https://www.jaybirdsport....tarah-pro.985-000822.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Anoniem: 159816 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 13:34:
[...]

Je hebt speciale oortjes voor het sporten die zich bijv. vastklemmen in je oorschelp (willekeurig voorbeeld):

https://www.jaybirdsport....tarah-pro.985-000822.html
Die oor ankers heb ik wel eens over gelezen. Hij wil alleen een koptelefoon, denk dat ik daar beter naar kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Binnetie schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:38:
[...]

Die oor ankers heb ik wel eens over gelezen. Hij wil alleen een koptelefoon, denk dat ik daar beter naar kan kijken.
Koptelefoons heb ik geen tips voor. Vind die namelijk echt niet fijn tijdens het slorten. Heb weleens mijn Sennheiser HD25 gedragen tijdens het hardlopen. Blijft prima zitten, maar is echt veel te warm en zweterig. Maar als je niet intensief sport en geen cardio doet dan is het mogelijk wel te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Hij vind ze niet fijn zitten en daarom wil hij een koptelefoon hebben. Ankers heeft hij geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuitebolletje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:25
Ik zou zelf kijken naar een Shokz. pricewatch: Shokz OpenMove (Grijs)

Ok, geluidskwaliteit is wel echt minder, ik heb zelf een hele oude titanium, maar qua comfort met sporten WAUW.
Pagina: 1