ik ebn er nog steeds niet uit..
ik hoor van beide etzelfde..
http://tweakers.net/reviews/213/1?highlight=palomino
hierboven zegt dat de amd weer beter is voor 3d maar neit zo stabiel als intel..ik heb ondertussen andere dingen gehoord..ik heb veel geleerd van de topics van intel vs amd maar ik ben er niet echt zekerder van geworden
Kan nu eens iemand mij overtuigen welke combinatie et beste is voor 3dmax en photoshop (voor games is elke nieuwe pc geschikt)
Ik had zelf deze 2 combinaties in men hoofd..alleen ik kan neit keizen
-AMD ATHLON TB @ 1,4 GHz
-ASUS AV7266
-3x265 MB PC-2100 DDR ram
of
-Intel Pentium 4 @ 1,8 GHz socket 278
-ABIT K7HII-RAID
-1000MB RIMM geheugen
allebei uitgerust met de ASUS V7700 GTS PURE (64MB DDR ram)
welke combo is nou het best (of voeg zelf wat toe) voor grafisch gebruik.. kijk.. een paar fps boeit niet zoveel.maar ik wil gewoon rustig kunnen renderen..dat lekker snel gaat.. moet gewoon (niet voor games nodig) goed zijn in 3d!
help me out.. ik word gek ervan ...
ik hoor van beide etzelfde..
http://tweakers.net/reviews/213/1?highlight=palomino
hierboven zegt dat de amd weer beter is voor 3d maar neit zo stabiel als intel..ik heb ondertussen andere dingen gehoord..ik heb veel geleerd van de topics van intel vs amd maar ik ben er niet echt zekerder van geworden
Kan nu eens iemand mij overtuigen welke combinatie et beste is voor 3dmax en photoshop (voor games is elke nieuwe pc geschikt)
Ik had zelf deze 2 combinaties in men hoofd..alleen ik kan neit keizen
-AMD ATHLON TB @ 1,4 GHz
-ASUS AV7266
-3x265 MB PC-2100 DDR ram
of
-Intel Pentium 4 @ 1,8 GHz socket 278
-ABIT K7HII-RAID
-1000MB RIMM geheugen
allebei uitgerust met de ASUS V7700 GTS PURE (64MB DDR ram)
welke combo is nou het best (of voeg zelf wat toe) voor grafisch gebruik.. kijk.. een paar fps boeit niet zoveel.maar ik wil gewoon rustig kunnen renderen..dat lekker snel gaat.. moet gewoon (niet voor games nodig) goed zijn in 3d!
help me out.. ik word gek ervan ...
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy