Zijn bied bots toegestaan in V&A?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 12:40

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
V&A aangeboden: ASUS RT-AC5300 Sytse999
Zie de time stamps van biedingen log.

Persoonlijk heb ik er behoorlijke problemen mee als iemand een bedingingen bot gebruikt, zowel als koper als verkoper.

Zodra je bij deze advertentie een bod doet wordt er binnen een seconde een tegen bod gedaan, dit jaagt kopers weg om een tweede bod te doen, en benadeelt verkopers, omdat er geen eerlijke bieding heeft plaats gevonden.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Je kunt in jouw geval bijvoorbeeld een maximum bod van 100 euro doen. Op het moment dat er iemand 80 euro biedt gaat jouw bod automatisch naar 81 euro. Die timestamp zal van het moment zijn dat je 100 euro biedt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dat is al vaker in dit forum besproken: Tweakers heeft geen bied bots. Als iemand een maximum bedrag opgeeft en er wordt hoger geboden, dan wordt er automatisch een nieuw bod geplaatst, mits dat niet hoger is dan het maxium bedrag dat de bieder ingevuld heeft.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

player-x schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:03:
V&A aangeboden: ASUS RT-AC5300 Sytse999
Zie de time stamps van biedingen log.

Persoonlijk heb ik er behoorlijke problemen mee als iemand een bedingingen bot gebruikt, zowel als koper als verkoper.

Zodra je bij deze advertentie een bod doet wordt er binnen een seconde een tegen bod gedaan, dit jaagt kopers weg om een tweede bod te doen, en benadeelt verkopers, omdat er geen eerlijke bieding heeft plaats gevonden.
Als jij max E100,- wilt bieden en ik sta eerder met een bod, zal mijn bieding doorgaan tot de E104,- die ik eerder heb opgegeven.
Verder snap ik het nut niet van bieden hier en op MP, want het is niet bindend.
net als NOTK, voor leuk bod... Geef gewoon aan wat je vraagprijs is(die vaak iets hoger ligt dan het daadwerkelijke minimum) zou kun je onderhandelen. Je weet als iemand E120,- vraagt dat je vaak wel een deal kunt sluiten voor E110,- incl vzk(of verkoper moet zijn grensprijs als vraagprijs invullen)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.