hmm ja je zult het wel jammer vinden dat ie er niet is 
Net als WebtraX, ook wel een mooie flush.
Ik hoop dat ie nog komt!
Net als WebtraX, ook wel een mooie flush.
Ik hoop dat ie nog komt!
[DPC] help conquer cancer @ WCG
Jammer is een understatement. Ik heb in 500 dagen 4 of 5 keer een flushje georganiseerd, en elke keer weer is precies als ik flush er iets mis. Geen stats, stats down, proxy problemen, of gewoon geen RC5 lijsten in DPC of op de FP.
Why Me? Is het een vloek of zo
Lijkt het wel opOp vrijdag 24 augustus 2001 01:21 schreef HlpDsK het volgende:
Jammer is een understatement. Ik heb in 500 dagen 4 of 5 keer een flushje georganiseerd, en elke keer weer is precies als ik flush er iets mis. Geen stats, stats down, proxy problemen, of gewoon geen RC5 lijsten in DPC of op de FP.
Ja ik kan me ook wel eerdere "mislukkingen" van je herinneren.
Heb zelf ook wel eens een hele dag lopen wachten, gelukkig kwam ie toen 's avonds laat nog. Misschien dat er nu morgenochtend nog iemand is die de DPCH wil plaatsen?
Heb zelf ook wel eens een hele dag lopen wachten, gelukkig kwam ie toen 's avonds laat nog. Misschien dat er nu morgenochtend nog iemand is die de DPCH wil plaatsen?
[DPC] help conquer cancer @ WCG
Troost je met de gedachte dat je niet de enigste bent die dit overkomt.Op vrijdag 24 augustus 2001 01:21 schreef HlpDsK het volgende:
Het is mij nu ook overkomen... snik :'(:'(:'(:'(:'(:'(
Kijk maar : http://stats.distributed.net/rc5-64/phistory.php3?id=346395
* [eNeRGy] ]strijkt met zijn hand over zijn hart, en gunt die irri HlpDsK dan toch maar zijn RC5 Hitparade
* Witlof begon zich al af te vragen of HlpDsk voortaan vooraf bekend wilde maken wanneer hij ging flushen want dan kunnen andere hier rekening mee houden
LoLOp vrijdag 24 augustus 2001 06:50 schreef Witlof het volgende:
* Witlof begon zich al af te vragen of HlpDsk voortaan vooraf bekend wilde maken wanneer hij ging flushen want dan kunnen andere hier rekening mee houden
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Pagina: 1