AEG vaatwasser Beam-on-Floor knippert 3x rood

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 15:29
Ik heb sinds 2 weken een AEG vaatwasser, te weten de FSK63627P. Die heeft een rood lampje dat op de grond schijnt als het programma loopt.

Nu zie ik dus vanavond dat dat rode lampje 3x knippert. Als ik zoek op AEG vaatwasser + knipperende BoF (beam on floor) dan kom ik overal 'storing' tegen, maar er wordt niet verklaard wat die storing dan is. De handleiding word ik niet wijzer van, want daar staat in dat die lamp altijd aan moet zijn, maar zegt niet wat er dan is als die lamp 3x knippert steeds.

Daarnaast staat er ook dat de vaatwasser alarmpiepjes heeft als het apparaat een storing heeft, en dat die piepjes niet uit zijn te zetten. Ik hoor geen piepjes, dus zou je zeggen geen storing, maar toch knippert die BoF steeds 3x.

De vaatwasser werkt wel (denk ik, ik hoor hem draaien dus hij doet IETS) maar gedurende het programma knippert dat lampje (denk ik, ik heb niet al 2 uur naar dat lampje zitten staren dus ik weet niet wanneer hij is gaan knipperen).

Uiteraard ga ik maandag (dit soort dingen gebeuren altijd op zaterdagavond uiteraard) direct bellen want als ie stuk is dan wil ik een nieuwe, maar iemand die hier ervaring mee heeft en hier iets over kan roepen?

Het betreft een https://www.aeg.nl/kitche...in-dishwasher/fsk63627p2/

Och ja, je moet toch wat he.