Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven1987
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 10:31
beste mede tweeakers, Ik haal zojuist een nieuwe ASUS Dual Radeon RX 6600 XT OC Edition uit de doos en ik hoor tijdens het verwijderen van de plasticzak iets vallen nu bleek het dus chip te zijn zie foto.
Nu heb ik het online foto erbij gepakt en ik zie er geen een die ontbreekt.
Mijn vraag is heeft iemand dit ooit wel eens mee gemaakt?
hoe pak ik dit aan omtrent garantie, dit is absoluut niet mijn fout maar weet ook niet hoe ik dit moet laten over komen dat dit niet door mij komt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g1OxwAKdG65eYMXBX9zhe17GJwo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ExexLafGzrdmrb3PNpJlToqf.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08:01
Wet Kopen Op Afstand. Binnen een termijn retour zonder opgaaf van reden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

als consument heb je recht op retour binnen wettelijke bedenktijd, van tenminste 14 dagen na ontvangst.

Het kan dat daar kosten aan verbonden zijn voor retour, als je niet anders bent overeengekomen(gratis retour zgn herroeping) Ikzelf zou dit melden, anders wordt de GPU aan ander aangeboden als 2e kansje, en weet niemand wat er is al er een defect blijkt.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:04
Uszka schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 16:13:
Wet Kopen Op Afstand. Binnen een termijn retour zonder opgaaf van reden.
Met een kans op een flinke waardevermindering wegens het retourneren van een beschadigd product. Beter melden en onder garantie op laten lossen.