Ik heb een merelnestje op een plank in mijn fietsenhok. Nu zou ik dat wel eens in de gaten willen houden. Ik heb wel een babycamera, maar die is groot en log. Dat vinden ze misschien eng, ineens een raad ding bij hun nestje. Ik heb nog een RPi 3A over, ik kan daar wel eens een camera aan hangen en dat ergens vastplakken. Nu kijk ik rond, en je hebt best wat nachtcamera's voor 15-40 euro bij onder andere SOS Solutions, maar ik zie niet echt wat nu de verschillen zijn. Het is voor mij allemaal 1 pot nat. Ik zie ook nergens duidelijk of de camera's zelf automatisch kunnen wisselen tussen dag en nacht, of dag je er nog handmatig een lenskapje op moet doen. Ik wil dat natuurlijk automatisch.
Ik zou het waarderen als iemand me wat meer op gang kan helpen. Het vinden van zomaar een RPi camera is niet moeilijk, één Google search en je vindt er tig. Maar de verschillen tussen alle opties vinden is een ander verhaal.
Ik zou het waarderen als iemand me wat meer op gang kan helpen. Het vinden van zomaar een RPi camera is niet moeilijk, één Google search en je vindt er tig. Maar de verschillen tussen alle opties vinden is een ander verhaal.