Niet echt bijzonder maar ik ga starten als een IT servicedeskmedewerker. Ik ben eigenlijk niet de jongste meer... ik ben 30 jaar oud wegens persoonlijke omstandigheden niet eerder gaan werken. Ik heb mijn ict mbo 4 opleiding afgerond. Gezien mijn leeftijd vraag ik mij nu af wat zijn mijn mogelijkheden om verder te ontwikkelen? Ik weet van mezelf ook dat ik een achterstand heb kwa kennis vergeleken met iemand van 25 die net zijn hbo heeft afgerond.
Ik zie dat er veel verschillende opties zijn voor Microsoft certificaten. Ik heb eigenlijk geen zin om 4 jaar lang een hbo opleiding te volgen, maar ik heb zeker wel interesse om certificaten te behalen en verder te groeien. Ik woon op mezelf dus ik moet full time werken om mijn lasten te kunnen betalen.
Ik vroeg me af waar ik me verder op kan focussen als MBO IT starter? Ik ben super gemotiveerd om te leren maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
Alvast bedankt
Ik zie dat er veel verschillende opties zijn voor Microsoft certificaten. Ik heb eigenlijk geen zin om 4 jaar lang een hbo opleiding te volgen, maar ik heb zeker wel interesse om certificaten te behalen en verder te groeien. Ik woon op mezelf dus ik moet full time werken om mijn lasten te kunnen betalen.
Ik vroeg me af waar ik me verder op kan focussen als MBO IT starter? Ik ben super gemotiveerd om te leren maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen.
Alvast bedankt