hulp bij nieuwe headset/headphone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericvoordenhout
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-03 20:24
hallo, ik ben opzoek naar een high end headset / headphone voor het gamen, en dan vooral gericht op fps.
op het moment heb ik een arctis pro 7 + gamedac, wat ik zeker geen slechte headset vind.maar 1 oorschelp is afgebroken dus ben toe aan een nieuwe. ik ben geen audiofiel maar ben wel heel erg gedreven en vind geluid wel heel belangrijk, mijn budget gaat tot 500 euro, en volgens mij zit je dan wel tegen audiofiele headphones aan maar ik ben gewoon benieuwd wat echt goede headphones zijn want via google kom ik alleen maar op turtlebeach corsair astro en meer van die gesponsorde merken tegen, ik ben benieuwd of iemand mij op weg kan helpen... nogmaals ik ben geen audiofiel maar wil gewoon graag perfect geluid (ook al is dat voor iedereen anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:57

lSltAlKeR

Time destroys everything!

10 jaar geleden sennheiser.

Vandaag de dag denk ik nog steeds :)

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericvoordenhout
Kan je misschien ook iets vertellen, welk type en waarom heb ook al wat gezien van beyerdynamic en audio technica maarik ben wel echt specifiek voor het fps gamen op zoek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

Speedtouch freak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lSltAlKeR

lSltAlKeR

ericvoordenhout schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 00:14:
Kan je misschien ook iets vertellen, welk type en waarom heb ook al wat gezien van beyerdynamic en audio technica maarik ben wel echt specifiek voor het fps gamen op zoek
Heb me even verdiept en denk dat je met een H6PRO Closed Closed Acoustic Gaming Headset niet miskocht bent.

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericvoordenhout
Bedankt, deze headset ziet er inderdaad goed uit, ik ben vooral ook geintresseerd hoe deze headset het doet in verhouding met mijn arctic 7 pro + gamedac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Sennheiser PC38X / Hd560s. By de laatste kan je met een goedkope mod een vmoda Boompro mic gebruiken (uitstekende kwaliteit). Dt7/9 serie ook dikke prima

Begin ook eens met onderstaande review. Deze youtuber heeft overigens nog meer headsets getest en speelt op hoog niveau fps's en weet waarover hij het heeft. Blijf nu inderdaad maar weg inderdaad bij de gaming headsets
https://youtu.be/KkYvZ-elO_o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:43

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit heeft niets met computerhardware te maken. Schopje naar CEA.
Pagina: 1