Ik zoek een upgrade voor mijn huidige laptop. Reden: frequente crashes/haperingen; hij lijkt wat te licht voor het werk dat ik momenteel doe.
Ik heb geen vast budget, maar het is enigszins beperkt - ik mik ergens rond de 1.000 euro. Als de prijs hoger uitvalt, moet dat te beargumenteren zijn.
Wat ga je met je laptop doen?
Typisch kantoorwerk (Excel,...), met daarbij hier en daar wat licht grafisch werk (vooral Photoshop en InDesign).
Indien mogelijk ook Adobe Premiere, maar dit is niet de focus. En zeker geen 4K-videobewerking.
Redelijke kleurenaccuraatheid voor het scherm is belangrijk, zeker omdat ik de branding van ons bedrijf onder handen ga nemen. Ik weet niet of dit mogelijk is binnen de prijscategorie.
Wat is je budget?
Rond de 1.000 euro. Indien meer moet dit te rechtvaardigen zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik werk voornamelijk op kantoor. Gewicht speelt niet zo'n rol (zolang het geen mastodont is), maar accuduur is wel belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta open voor alles.
Alvast bedankt, Tweakers!
Ik heb geen vast budget, maar het is enigszins beperkt - ik mik ergens rond de 1.000 euro. Als de prijs hoger uitvalt, moet dat te beargumenteren zijn.
Wat ga je met je laptop doen?
Typisch kantoorwerk (Excel,...), met daarbij hier en daar wat licht grafisch werk (vooral Photoshop en InDesign).
Indien mogelijk ook Adobe Premiere, maar dit is niet de focus. En zeker geen 4K-videobewerking.
Redelijke kleurenaccuraatheid voor het scherm is belangrijk, zeker omdat ik de branding van ons bedrijf onder handen ga nemen. Ik weet niet of dit mogelijk is binnen de prijscategorie.
Wat is je budget?
Rond de 1.000 euro. Indien meer moet dit te rechtvaardigen zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik werk voornamelijk op kantoor. Gewicht speelt niet zo'n rol (zolang het geen mastodont is), maar accuduur is wel belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta open voor alles.
Alvast bedankt, Tweakers!
[ Voor 8% gewijzigd door Bossietj op 25-03-2022 16:37 ]