Na de storm van afgelopen februari is de schans van mijn platte dak verloren gegaan.
Aangezien ik ook al plannen had voor een warmtepomp besloten om een volledig nieuwe installatie te plaatsen waarbij het dak zoveel mogelijk gebruikt gaat worden.
Ik twijfel enorm of ik moet kiezen voor solaredge of toch voor 2 losse string omvormers.
Wat is handig om te doen? Is de verdeling van de zonnepanelen zo correct, eventueel zouden er ook wel 10 panelen op het platte dak passen.:fill(white):strip_exif()/f/image/zs5cdG0L3TM5kPsdjOskaXIw.png?f=user_large)
Aangezien ik ook al plannen had voor een warmtepomp besloten om een volledig nieuwe installatie te plaatsen waarbij het dak zoveel mogelijk gebruikt gaat worden.
Ik twijfel enorm of ik moet kiezen voor solaredge of toch voor 2 losse string omvormers.
Wat is handig om te doen? Is de verdeling van de zonnepanelen zo correct, eventueel zouden er ook wel 10 panelen op het platte dak passen.
Foto's
:fill(white):strip_exif()/f/image/zs5cdG0L3TM5kPsdjOskaXIw.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/zEIjX9TSS3qKr0nySCXoVUOa.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Upn1fTjfvI4IcZhWGU4sqXlG.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6K5Nq71h9dtfeidOmyiWxw2f.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/k6IAemFtmj4jOQu1eCGHRNWY.jpg?f=fotoalbum_large)