Ik zit met een probleempje, ik speel Planetarion en ben 1 van de sitebakkers van The Frying Dutchmen (1 van de grootste Nederlandse allianties).
Helaas is de webserver waar de pagina op draaide gecrashed en derhalve run ik hem nu op mijn eigen ADSL lijntje. Dit is verre van ideaal.
Omdat wij voor een spelletje bezig zijn hebben wij geen inkomsten helaas, het is dus erg lastig om webruimte te kopen.
Nu vroeg ik me af, is er hier niet iemand met een eigen bedrijf of eigen server waar wij gebruik van zouden kunnen maken?
Hetgene wat we nodig hebben:
- PHP4
- MySQL database
- Berg dataverkeer (zeker 10 GB per maand)
Voor de rest zijn we niet zo moeilijk.
Is er hier toevallig iemand die over zijn hart kan strijken en ons daaraan kan helpen? Uiteraard maken wij graag in zo'n geval een uitzondering qua reclame betreft.
Als er iemand is die ons (arme studenten
) daarmee zou kunnen helpen, we zouden je eeuwig dankbaar zijn!
Reacties mogen naar: bask@worldonline.nl
Bij voorbaat dank!
Helaas is de webserver waar de pagina op draaide gecrashed en derhalve run ik hem nu op mijn eigen ADSL lijntje. Dit is verre van ideaal.
Omdat wij voor een spelletje bezig zijn hebben wij geen inkomsten helaas, het is dus erg lastig om webruimte te kopen.
Nu vroeg ik me af, is er hier niet iemand met een eigen bedrijf of eigen server waar wij gebruik van zouden kunnen maken?
Hetgene wat we nodig hebben:
- PHP4
- MySQL database
- Berg dataverkeer (zeker 10 GB per maand)
Voor de rest zijn we niet zo moeilijk.
Is er hier toevallig iemand die over zijn hart kan strijken en ons daaraan kan helpen? Uiteraard maken wij graag in zo'n geval een uitzondering qua reclame betreft.
Als er iemand is die ons (arme studenten
Reacties mogen naar: bask@worldonline.nl
Bij voorbaat dank!