Toon posts:

Webhosting probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleempje, ik speel Planetarion en ben 1 van de sitebakkers van The Frying Dutchmen (1 van de grootste Nederlandse allianties).
Helaas is de webserver waar de pagina op draaide gecrashed en derhalve run ik hem nu op mijn eigen ADSL lijntje. Dit is verre van ideaal.

Omdat wij voor een spelletje bezig zijn hebben wij geen inkomsten helaas, het is dus erg lastig om webruimte te kopen.

Nu vroeg ik me af, is er hier niet iemand met een eigen bedrijf of eigen server waar wij gebruik van zouden kunnen maken?

Hetgene wat we nodig hebben:
- PHP4
- MySQL database
- Berg dataverkeer (zeker 10 GB per maand)

Voor de rest zijn we niet zo moeilijk.

Is er hier toevallig iemand die over zijn hart kan strijken en ons daaraan kan helpen? Uiteraard maken wij graag in zo'n geval een uitzondering qua reclame betreft.

Als er iemand is die ons (arme studenten :'() daarmee zou kunnen helpen, we zouden je eeuwig dankbaar zijn!

Reacties mogen naar: bask@worldonline.nl

Bij voorbaat dank!

Verwijderd

Doet me denken aan eene sketch van ene M.P... die ging ongeveer zo:

--- SPAM, spam, spam, SPAM, SPAM -- ;)

Maarja.. het is voor een non-commercieel doel zullen we maar zeggen en ook niet echt spam (of toch?). whatever...

Ik denk dat de belangrijkste voorwaarde voor een gesponsorde website echter is: wat geef je je sponsors terug? De meeste hosters zijn geen liefdadigheidsinstellingen en willen dus hun gratis aangeboden diensten niet in rook zien opgaan.

Verwijderd

voor niks gaat de zon op, helaas, er is waarsch niemand die je 10gb gaat geven zonder iets er voor terug te krijgen...

wat is trouwens het probleem? als je met een aantal man bent en je betaald allemaal 5 piek per maand kun je absoluut wel iets bruikbaars vinden...je maakt mij niet wijs dat je geen 5 piek per persoon kunt missen...

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:28

Macros

I'm watching...

Hoi
Ik ken de gasten van Glas. Ik hoorde dat er problemen waren.
Ik ben van die andere bak Vulcanus daar. Misschien dat we iets kunnen regelen?
Dat wij jullie hosten op die 2de bak van ons?
Ik heb je een icq auth gestuurd.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat moet je in helemels naam met 10GB traffic voor een website ? Hebben we het hier over 100.000'en bezoekers ? Of over grote download's ?

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-05 22:29

Gerco

Professional Newbie

Op vrijdag 24 augustus 2001 02:46 schreef little_soundman het volgende:
Wat moet je in helemels naam met 10GB traffic voor een website ? Hebben we het hier over 100.000'en bezoekers ? Of over grote download's ?
Een paar honderd zeer regelmatige bezoekers. Wij hebben ooit een soortgelijke website gehad, die trok iets minder bezoekers als de site van TFD nu denk ik, ongeveer 5000-6000 pageviews per dag.

TFD heeft een site met veel graphics, dus die 10GB kan best wel kloppen denk ik.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad. Downloads staan er nauwelijks op. Enige wat erop staat is putty.exe (voor de sitebakkers) en nog 1 of 2 van die tooltjes.

We hebben nu 500 gebruikers, ga ervan uit dat iedereen zo'n 2 a 3x per dag de pagina bezoekt minimaal per dag.
Daar komen dan nog hits bij van mensen die lid willen worden etc.

Dit is in geen geval spam, wij (de sitebakkers) bieden de leden een kwalitatief hoogwaardige site waar ze gebruik van kunnen maken. Betaald maken zou niet lukken, dan hebben we geen leden meer. Helaas hebben we ook geen vast inkomsten omdat op de vorige server helaas geen ads waren toegestaan.

Uiteraard word er voor een hoster reclame gemaakt in het forum/overview pagina/banners etc. De site is er klaar voor om dat zonder problemen te intepeteren.

Alvast bedankt voor de reacties iedereen!

Verwijderd

[spam-removed-by-acm]

Verwijderd

Topicstarter
Helaas hebben we nog steeds niets :(

Het ene aanbod kon niet doorgaan, die verwachten iets anders en het andere aanbod heb ik niets meer van gehoord.

Dus mochten er nog laatkomers zijn die dit lezen en ons iets kunnen bieden, reageer a.u.b.
Pagina: 1