Hoi! Ik heb een luxeprobleem, maar wel jullie hulp nodig omdat ik er zelf eventjes niet meer uitkom. Ik heb op dit moment de volgende setup:
Nu mijn probleem/vraag. Ik wil graag dit systeem (via USB-c) blijven gebruiken, waarbij ik zeer graag twee schermen via USB-c zou willen kunnen gebruiken i.c.m. met opladen en gegevensoverdracht. Ik ben uitgekomen op twee verschillende oplossingen:
Hoor graag, groetjes Tim!
- Custom-built PC met HDMI en Displayport-uitgang
- Macbook pro 2018
- HP Elitebook G7 (Exacte model niet bekend, aangezien het een bedrijfslaptop is)
- De vaste PC verloopt via HDMI (Kan eventueel ook via Displayport)
- De laptop's kan ik fijn uitwisselen d.m.v. een korte USB-c kabel (Merk Delock met Thunderbolt 3)
Nu mijn probleem/vraag. Ik wil graag dit systeem (via USB-c) blijven gebruiken, waarbij ik zeer graag twee schermen via USB-c zou willen kunnen gebruiken i.c.m. met opladen en gegevensoverdracht. Ik ben uitgekomen op twee verschillende oplossingen:
- Daisychaining van nieuwe monitor via DP naar mijn monitor, al kan dit volgens mij enkel met displayport? In dat geval zou deze dus afvallen.
- Hub zoals op bijvoorbeeld Deze site (Sorry voor de externe link, alleen ik kon geen alternatief vinden (Anders was ik ook niet naar dit forum gekomen
)
Hoor graag, groetjes Tim!