WD blue niet te zien met Gigabyte B660M DS3H mobo

Pagina: 1
Acties:

• sparks514
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-11-2022
HELP
ik heb het budget systeem gekocht met een Gigabyte moederbord (B660M DS3H DDR4) en een WD Blue SSD M2. Nu krijg ik op geen enkele manier mijn M2 te zien, niet in de Bios en al helemaal niet bij installatie van windows via USB flashdrive. Heb de nieuwe Bios geinstalleerd, diverse webpagina's bezocht, UEFI en Legacy geprobeerd bij PCI devices maar helemaal niets, dus help. Wie heeft dit systeem ook en kreeg dit wel werkend???

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54
sparks514 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:29:
HELP
ik heb het budget systeem gekocht met een Gigabyte moederbord (B660M DS3H DDR4) en een WD Blue SSD M2. Nu krijg ik op geen enkele manier mijn M2 te zien, niet in de Bios en al helemaal niet bij installatie van windows via USB flashdrive. Heb de nieuwe Bios geinstalleerd, diverse webpagina's bezocht, UEFI en Legacy geprobeerd bij PCI devices maar helemaal niets, dus help. Wie heeft dit systeem ook en kreeg dit wel werkend???
@sparks514 Is dat misschien een M.2 SATA SSD? Die M.2 sloten ondersteunen volgens mij alleen maar M.2 PCIe SSD's. Ik zie tenminste niets op de productpagina staan over M.2 Sata.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:06

br00ky

Moderator Harde Waren
Even losgekoppeld van het BBG topic.