Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Opzoek naar camera deurbel, bekabeld en zonder abbo.

Pagina: 1
Acties:

• dennieboy96
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-11-2023
Goedemiddag tweakers,

Sinds kort ben ik bezig met mijn nieuwe huis en deze wil ik dan ook slim maken. Nu zit ik te kijken voor een deurbel met camera maar ik weet niet zo goed welke ik moet hebben.

Ik ben op zoek naar een camera deurbel die:
- bekabeld aangesloten kan worden( Gelieve POE )
- Mogelijkhied heeft om lokaal op te slaan denk aan een NAS of sd kaartje.
- Bereikbaar is via een app.
- geen abonnement

Iemand advies bij welk merk ik dan het beste terecht kan?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik heb zelf een pricewatch: EZVIZ DB1 WiFi Video Deurbel en die bevalt prima. Geen PoE, wel gewoon op een (goeie) beltrafo. Verder voldoet 'ie volgens mij aan je eisen; ik neem zelf ook op op mijn Synology NAS en de app erbij is ook best prima. Geen abo.

[ Voor 64% gewijzigd door RobIII op 24-03-2022 14:29 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 07:05
Ik heb de Action LSC videodeurbel, kost 37,95.
Er zit een adapter bij voor de voeding.
Signaal via WiFi.
Camera gebruikt de Tuya app.
Geen abonnement.
ONVIF support, ik sla beelden op op mijn Synology NAS (Surveillance station), maar SD kan ook (of beide).
Aparte deurbel verkrijgbaar via Action.

Zie Action Video deurbel LSC

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:38

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:52
Lees ook dit topic eens door: Slimme deurbel/camera met lokale opslag EN zonder abonnement

Daar staat min of meer dezelfde vraag!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:48

Metalfreak

Hoije woh!

Jimster schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:33:
Ik heb de Action LSC videodeurbel, kost 37,95.
Er zit een adapter bij voor de voeding.
Signaal via WiFi.
Camera gebruikt de Tuya app.
Geen abonnement.
ONVIF support, ik sla beelden op op mijn Synology NAS (Surveillance station), maar SD kan ook (of beide).
Aparte deurbel verkrijgbaar via Action.

Zie Action Video deurbel LSC
Hier ook inderdaad. Ik sla de beelden op via een server naar mijn NAS met iSpy die zelf motion detection doet.

Overigens is die bel (chime) niet echt heel handig omdat die op batterijen werkt en niet via stroom, maar via AliExpress (of Marmitek als je teveel wil betalen) zijn er wel opties voor een chime op stroom. (zie dat eerder genoemde topic)

[ Voor 17% gewijzigd door Metalfreak op 24-03-2022 14:53 ]

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:04

rally

Deyterra Consultancy

Ik gebruik hiervoor een Eufy deurbel.

Heb er al een aantal (5 stuks) van geinstalleerd en werkt perfect. Enige “nadeel” is dat de opslag niet is uit te breiden, maar dat vind ik niet belangrijk.

https://eu.eufylife.com/collections/video-doorbell

http://www.deyterra.com

• Levii
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 12:56
Ik heb dinsdag deze gekocht: https://eu.eufylife.com/products/t8200 (zit nog 50€ korting op gedurende de komende 3 dagen).

Gisteren was hij al geleverd en direct aangesloten. Alles werkt perfect :) Zeker niet vergeten om je bestaande deurbel gong (dus daar waar het geluid uit komt) te overbruggen mbt de stroomtoevoer, maar dit staat mooi in de online handleiding uitgelegd.

[ Voor 5% gewijzigd door Levii op 07-04-2022 15:33 ]

Pagina: 1