Ik zoek een?
Vaste (voip) telefoon met wat extra mogelijkheden om efficiënter te werken. Mag ook een software oplossing zijn op iets al bijvoorbeeld een raspberry pi.
Wat is je budget?
<500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Werk thuis en wil graag een vaste telefoon die ook:
Heb softwarematige oplossingen gevonden bij VOIP aanbieders. Je kunt daar een heel belscript optuigen met alle gewenste mogelijkheden. Past perfect, nadeel is continue kosten.
Zou fijn zijn als deze mogelijkheden ook in een hardwarematige (eventueel met wat software) oplossing zitten. Het nadeel aan de VOIP diensten zijn de terugkerende kosten. Geef liever in één keer wat meer uit.
Welke vragen heb je hier nog over?
Bestaat dit? Of ben ik aangewezen op VOIP dienstverleners met eigen software?
(Update: zie dat de titel niet goed is. Kan het helaas niet meer aanpassen)
Vaste (voip) telefoon met wat extra mogelijkheden om efficiënter te werken. Mag ook een software oplossing zijn op iets al bijvoorbeeld een raspberry pi.
Wat is je budget?
<500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Werk thuis en wil graag een vaste telefoon die ook:
- Aangeven wat het telefonische spreekuur is
- Belmenu kunnen aanmaken
- Rekening kunnen houden met vakantie of weekend
Heb softwarematige oplossingen gevonden bij VOIP aanbieders. Je kunt daar een heel belscript optuigen met alle gewenste mogelijkheden. Past perfect, nadeel is continue kosten.
Zou fijn zijn als deze mogelijkheden ook in een hardwarematige (eventueel met wat software) oplossing zitten. Het nadeel aan de VOIP diensten zijn de terugkerende kosten. Geef liever in één keer wat meer uit.
Welke vragen heb je hier nog over?
Bestaat dit? Of ben ik aangewezen op VOIP dienstverleners met eigen software?
(Update: zie dat de titel niet goed is. Kan het helaas niet meer aanpassen)
[ Voor 3% gewijzigd door peer1979 op 24-03-2022 08:32 . Reden: Opmerking over onjuiste titel ]