Data display -->een moeilijke

Pagina: 1
Acties:

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:09

TF

bla bla

Topicstarter
OK...ik weet niet of ie in het goede forum zit..kon niets anders bedenken.

Ik heb een Data-display Electronic message bord (www.data-display.nl en dan model Panoramic ongeveer)

Ik heb hier alleen geen software of kabel bij (heb hem opgekocht uit een ander bedrijf)

Weet iemand hier iets van? tis een moeilijke ik weet het maar toch...ow ja...ik heb de mensen van data-display al gemeeld...

Verwijderd

geen idee staat weinig info op hun site hoe is dat ding aangesloten seriel usb paralel ?

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Hee, die staat bij ingang A van het groothandelsgebouw in Rotterdam ook :).
Meestal worden die dingen met een appart toetsenbordje geprogrammeerd. Heb je die er niet bij? Dan wordt het erg moeilijk denk ik. Nabestellen zal vast wel kunnen, maar het zal erg duur worden denk ik.

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:09

TF

bla bla

Topicstarter
ja je blijkt ze te kunnen programeren met een data-kabel en met speciale (windows)software....maar je kunt ze ook programeren met een speciaal toestenbordje...of via een LAN jaja...van alle markten thuis

Verwijderd

mm toe maar leuk speeltje kun je lekker fraq scores op by gaan houden als je op een lan party zit hihi :)

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:09

Hoicks

Techno!

Zo'n ding is wel vet..

Ik wil er ook eentje scoren ergens...

Effe zoeken ;)
Pagina: 1