Toon posts:

Reboot probleem en enorme plotselinge vertraging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb twee problemen, als ik me computer opnieuw op wil starten dan loopt ie op een gegeven moment altijd vast op een bepaald scherm, het zelfde gebeurd als ik hem gewoon afsluit. Ik moet dus altijd de power af switchen op me pc.
Ook begint me computer soms oppeens enorm te vertragen, mischien heeft dit iets met de hardware versnelling te maken, maar het gaat in ieder geval dan een paar seconden super traag.

Graag een oplossing !

Cheers

t0m

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
betje wijnig info maar oke het kan zijn dat als je win98 draait je HD te groot is
gelukig is dat heel simpel optelosen. gewoon naar de ms cite gaan en winhoos updatten

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik run win ME
me pc specs zijn p3 1ghz geforce 2gts 32 mb ddr, 384 mb ram,
40 gb disc
Ik deel hier wel kabel met een ander pc dus ik heb 2 netwerkkaarten er in en actief.

Verwijderd

Topicstarter
kom opkan nieman me helpen???

desperate t0m

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 12:12

Leon

Rise Of The Robots

Ten eerste:
Denk je dat iedereen hier antwoord zo laat :? |:(

ten tweede:

Is het niet een of ander irq probleem oid :? :)

Eeuwige n00b

Verwijderd

Bij het opstarten kan het zijn dat je comp eerst het netwerk helemaal naloopt om te kijken of dit goed werkt wat een vertraging van een paar sec. oplevert.

Tevens kan het zijn dat als je de comp. met elkaar heb verbonden en zo heb doorgeschakeld naar het internet via jouw comp. dat misschien de software niet helemaal goed geinstalleerd is. Als je de standaard internet verbinding delen van windows gebruik zou ik ff kijken of je ergens anders niet ergens een stukje software kan vinden wat beter werkt.

Ik weet niet of er in ME ook "versneld afsluiten" zit ingebakken anders kan dat ook wel eens voor een vertraging zorgen.

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 00:54 schreef Spuugbeest het volgende:
kom opkan nieman me helpen???

desperate t0m
Je geeft totaal geen info over je systeem. En ik kan het vanaf hier niet zien waarom je systeem niet presteerd zoals jij verwacht.

Welke windows, hoelang heb je die er al op? welke drivers, welke hardware... etc etc

Verwijderd

Topicstarter
Nop, het lag aan de 2de netwerkkaart, ik had de 2de netwerk kaart er uit gerukt, tadaa me pc doet weer normaal.

Ta voor de adviesen :)
Pagina: 1