Ik ben van plan de houten kozijnen en de houten deuren (binnen) in ons huis te verven. Toen we het huis enige jaren geleden kregen, heeft een schilder dit gedaan. Ik heb me al een een beetje verdiept in de merken die het beste zijn; dat zijn Sikkens, Sigma en Wijzonol. Althans hier zijn mensen op fora het meest enthousiast over. Nu ben ik op zoek naar het goedkoopste merk. Ik weet niet of dat hier toegestaan is, maar ik ben ook op zoek naar een (online)winkel waar ik dit het goedkoopst kan kopen.
Daarnaast heb ik een vraag over onze badkamer. Daar verschijnt schimmelop het plafond. GHier hebben we al allerlei dingen aan proberen te doen door beter te ventileren, maar dat helpt niet echt. Nu ben ik op zoek naar schimmelwerende verf die kwalitatief goed is.
Ik dank jullie voor jullie antwoord!
Daarnaast heb ik een vraag over onze badkamer. Daar verschijnt schimmelop het plafond. GHier hebben we al allerlei dingen aan proberen te doen door beter te ventileren, maar dat helpt niet echt. Nu ben ik op zoek naar schimmelwerende verf die kwalitatief goed is.
Ik dank jullie voor jullie antwoord!