Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tips installateurs/ advies uitbreidingskoers zonnepanelen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Joegske
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-11-2022
Beste allemaal,

Heeft iemand nog tips voor goede installateurs regio Midden-Limburg dus zeg binnen Limburg/ Brabant?

Ik wil gaan uitbreiden op een andere dakhelft met 10 panelen na nu 24 panelen i.c.m. Enphase IQ7+ te hebben liggen. Uitbreiding op Enphase of d.m.v. losse installatie o.b.v. string omvormer laat ik nog even open omdat Solar Bouwmarkt/ Green Guys in tegenstelling tot 2 jaar geleden niet meer installeert (of tegen hoge opslag) hier.

Van de ene kant lijkt het mij niet handig dat 2 partijen werken aan 1 installatie echter zien anderen daar niet zo'n probleem in. Wellicht zou uitbreiding van de bestaande Enphase inrichting (toevoegen aan de Envoy S/ 3 fasen Q-relais/ 3 fasen PV groep/automaat) evengoed het meest voor de hand liggend, al verschillen de meningen nogal merk ik wel. Jullie mening hiertoe is zeer welkom.

Hoor erg graag, waarschijnlijk gaat het gezien de drukte niet meer lukken voor de zomer maar goed, dan wellicht in het najaar wel.

Bedankt alvast! Alle input is welkom.

Groeten Joegske