Ik heb internet en tv van Ziggo via een HUMAX 5300C. Alle TV-zenders werken prima. Alleen heb ik regelmatig, en alleen in de avond, dat op Spike HD (kanaal 16) elke paar minuten fout E48-32 verschijnt en weer verdwijnt. Alle andere zenders doen het op dat moment dus prima. In de ochtend werkt Spike ook goed.
Ziggo helpdesk stuurt me weg met "het zal wel aan de zender liggen, geen probleem bekend hier, ik maak er een aantekening van", maar kan me dus niet helpen.
Signaal detectie op Spike staat nu op: 434.00 MHz, SR 6900, BER[E-6] : 0, sterkte 62%, kwaliteit 100%.
Ter vergelijk: comedy central (kan.15) staat op sterkte 60%, kwaliteit 100% en werkt zonder probleem.
Kabels, splitter, aansluiting en decoder zijn in orde voor zover ik kan zien.
Iemand een idee waar ik mee verder kan?
Ziggo helpdesk stuurt me weg met "het zal wel aan de zender liggen, geen probleem bekend hier, ik maak er een aantekening van", maar kan me dus niet helpen.
Signaal detectie op Spike staat nu op: 434.00 MHz, SR 6900, BER[E-6] : 0, sterkte 62%, kwaliteit 100%.
Ter vergelijk: comedy central (kan.15) staat op sterkte 60%, kwaliteit 100% en werkt zonder probleem.
Kabels, splitter, aansluiting en decoder zijn in orde voor zover ik kan zien.
Iemand een idee waar ik mee verder kan?
Zo scherp als een voetbal!