Boven dat kozijn aan het plafond hangen aan een plafondbeugel is toch mogelijk. zou hem iig centreren met het midden van het scherm. de beamer komt dan ondersteboven te hangen en moet ongeveer gelijk zijn met de boven kant scherm.
[ Voor 27% gewijzigd door Toerq op 22-03-2022 13:43 ]
De projector heeft keystone-correctie voor zowel horizontaal als verticaal, dus niet gecentreerd hangen kan sowieso.
Hoe meer hij in het midden hangt hoe beter weliswaar, want keystone is niet ideaal voor de beeldkwaliteit.
Dus ik zou inderdaad ook opteren aan het plafond voor het raam. Stoort de eerste 14 dagen en daarna weet je niet meer beter
(uiteraard wel zorgen dat het raam open kan en dat je het makkelijk kan poetsen)
Hoe meer hij in het midden hangt hoe beter weliswaar, want keystone is niet ideaal voor de beeldkwaliteit.
Dus ik zou inderdaad ook opteren aan het plafond voor het raam. Stoort de eerste 14 dagen en daarna weet je niet meer beter
[ Voor 0% gewijzigd door roeleboel op 22-03-2022 13:50 . Reden: tiepvauden ]
De makkelijkste manier om hyprocrieten boos te krijgen? Confronteer ze met hun eigen uitspraken...
Vanaf bovenkant sparing tot aan plafond is 28cm, ik zoek wel ultra flat beugels maar die lijken niet echt te bestaan. Wordt al snel een flinke pukkel aan de muur.Toerq schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:37:
Boven dat kozijn aan het plafond hangen aan een plafondbeugel is toch mogelijk. zou hem iig centreren met het midden van het scherm. de beamer komt dan ondersteboven te hangen en moet ongeveer gelijk zijn met de boven kant scherm.
Duidelijk. Zie ook mijn bericht hierboven. Bedenk me net dat ik ook 'gewoon' een plank kan monteren, die aan de zijkanten openlaten en daar de beamer opzetten. Heb je hem boven het raamroeleboel schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:44:
De projector heeft keystone-correctie voor zowel horizontaal als verticaal, dus niet gecentreerd hangen kan sowieso.
Dus ik zou inderdaad ook opteren aan het plafond voor het raam. Stoort de eerste 14 dagen en daarna weet je niet meer beter(uiteraard wel zorgen dat het raam open kan en dat je het makkelijk kan poetsen)
:strip_exif()/f/image/4B6OQdgOICqcpejGlNHk0CQ8.jpg?f=fotoalbum_large)